شهید آوینی

 
همایش "امام علی(ع)" برگزار می شود
نخستین همایش از مجموعه همایشهای علمی - پژوهشی امام علی(ع) با رویکرد بررسی جلوه هایی از اوصاف امیرالمؤمنین علی(ع)، پنجشنبه 6 بهمن ماه در تهران برگزار می شود .

ایجاد زمینه هم اندیشی متفکران، اندیشمندان، محققان حوزه و دانشگاه در مورد حقایق وجودی ذات مقدس علوی (ع) و تعامل فکری و تشریک مساعی اندیشه ورزان در عرصه مذکور از جمله اهداف این همایش عنوان شده است .

ارائه یافته های علمی و پژوهشی متفکرین و محققین در مورد فضایل، مکارم و جلوه های اوصاف امام علی(ع) و طرح نظرات و اندیشه های کاربردی عالمان در زمیه الگوسازی و الگوبرداری علمی از صفات و ویژگیهای امیرالمؤمنین در ابعاد مختلف و انطباق آنها با نیازهای جامعه اسلامی نیز دیگر هدفی است که از طریق این همایش دنبال می شود .

همچنین تنظیم و نشر آثار، یافته ها و دست آوردهای همایشهای علمی و پژوهشی  مرتبط با حضرت علی، با بهره گیری از فن آوری اطلاعات و ارتباطات جدید در رسانه ها و شبکه های اطلاع رسانی و مطبوعات تخصصی از دیگر اهداف نخستین همایش از سلسله همایشهای علمی و پژوهشی امام علی (ع) است .

همایش فوق 6 بهمن ماه مصادف با 25 ذیحجه سالروز نزول سوره "هل اتی" ، از سوی مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان قم ساعت 9 صبح در محل تالار همایشهای موزه امام علی (ع) در خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار برگزار خواهد شد .

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo