شهید آوینی

 
تمامی هزینه های بازسازی عتبات عالیات عراق از محل کمکهای مردمی تامین می شود
بنا به اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه ، تمامی هزینه های مورد نیاز برای بازسازی و توسعه و تجهیز عتبات عالیات عراق از محل کمکهای مردمی تامین می شود و هیچ گونه کمکی از اعتبارات دولتی در این زمینه نخواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مراحل اولیه کار بازسازی عتبات عالیات عراق از سال 82 به همت افراد خیر و شیفتگان ائمه اطهار (ع) با مسئولیت ستاد بازسازی آغاز و تاکنون پروژه های متعددی به انجام رسیده است.

در ادامه این روند و برای تحقق هرچه بهتر و سریعتر طرحهای در دست اجرا و کمک به طرحهای توسعه آتی سازمان اوقاف و امور خیریه، حدود 300 بقعه از بقاع متبرکه ایران را برای جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی ساماندهی کرده است.

بر این اساس، اقدامات این سازمان در تهران و شهرستانها در خوص جذب نذورات و کمکهای مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در طول فعالیتهای ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار دارد و برخی تعابیر مندرج در روزنامه ها که شائبه نفی ستاد بازسازی را داشته است منظور نظر مصاحبه کنندگان نبوده است.

بر اساس این گزارش ، سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به مسئولیت حفظ و نگهداری و وصول و ایصال عواید موقوفات و به منظور استفاده بهینه از درآمد موقوفات منطبق هماهنگی های لازم را با مسئولان اوقاف عراق انجام داده است و امید است با همت شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت و تلاش شبانه روزی دست اندرکاران امر جمع آوری هدایای مردمی و بازسازی شاهد پیشرفت امور در همه زمینه ها و تکمیل طرحهای توسعه و بازسازی این اماکن مقدسه در خور شان صاحبان بزرگوار آنها باشیم.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo