شهید آوینی

 

احمدی نژاد درجمع خانواده های شهدا و ایثارگران استان قم:

رسیدگی به مشکلات جانبازان در اولویت فعالیت های دولت است
رئیس جمهور که بعدازظهر روز درجمع خانواده های شهدا و ایثارگران استان قم در محل سالن اجتماعات استانداری سخن می گفت با اظهار خرسندی از حضور خود در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان این استان اظهار داشت: شهدا ثمره تلاش و مجاهدت صدها ساله ملت ایران هستند.

رئیس جمهور دراین نشست صمیمانه تاکید کرد: شهدا ذخیره و سرمایه های بی پایان ملت ما برای پیمودن راه طولانی و انجام وظیفه برای رسیدن به قله های افتخار و شرف هستند.

وی اضافه کرد: شهدا ستاره های راهنما در ظلمت استکبار هستند و چون خورشیدهایی حقیقت ایمان و عدالت را در مقابل بشریت به نمایش می گذارند.

احمدی نژاد درخصوص جانبازان نیزاظهار داشت: جانبازان شهدای زنده جامعه ما هستند که عطروجود شهدا را در جامعه پراکنده می کنند. وی با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا نیزحامل پیام شهدا هستند گفت : این خانواده ها درحکم شاهد و میزان رفتار ملت ما و بشریت خواهند بود.

رئیس جمهورخطاب به خانواده های شهدا وایثارگران گفت : امروزشما الگوی حق پرستی، یکتاپرستی، استقامت و پایداری هستید و ملت های دنیا مردم ما را با رفتار شما می سنجند. چرا که شما تجلی روح خدا جوی مردم ما هستید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنگامی که می خواهند یک ملت را مورد مطالعه قرار دهند رفتار روزمره آنها ملاک نخواهد بود بلکه روحیه آنها در بحران ها و شیب های تند تاریخ سنجیده می شود و شما مدال افتخار و سرافرازی ما در سنگین ترین حادثه تاریخ بعد از اسلام هستید.

احمدی نژاد همچنین خطاب به خانواده ایثارگران آنها را یادگاران 1400 سال جستجوی عطر ولایت اهل بیت دانست.

وی اظهار داشت: مردم ما سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتند و با همت و ایثار شهدا و جانبازان به آرزوی بزرگ انقلاب اسلامی دست یافتند.

رئیس جمهور تاکید کرد: افتخار می کنیم که خادم شما هستیم و افتخار می کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که شما در آن زندگی می کنید و در هوایی تنفس می کنیم که شما در آن تنفس می کنید.

وی سیر بشر در تاریخ را مورد اشاره قرار داد و گفت: با بررسی این سیر متوجه می شویم که ایثارگران چه کار بزرگی کردند و همه بشریت  مدیون ایثارگران ملت ایران هستند چون در مهرورزی، عدالت گستری و شجاعت، ایثارگران پیشگام مردم ایران بوده اند.

احمدی نژاد که افراد حاضردراین مراسم را با لفظ بزرگان خطاب می کرد در خصوص مشکلات مطرح شده نیز گفت: من مطمئن هستم که تمامی یازده هزارجانباز قم مصمم به پیمودن راه تا تشکیل یک حکومت جهانی اسلام هستند و درپشت سر رهبری تلاش می کنند این پرچم مقدس را به دست حضرت مهدی برسانند.

وی تاکید کرد: برای این هدف بزرگ باید درس را بهتر ، کار را دقیق تر و مطالعات را عمیق تر انجام داد و مسئولین نیز تلاش کنند تا هر نوع مانعی را از جلوی این جریان عظیم بردارند.

رئیس جمهور تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات جانبازان در اولویت فعالیت های دولت است. البته خرابی های دوران طاغوت، جنگ تحمیلی و برخی سوء مدیریت ها موجب می شود تا نیازهای کشور بسیار زیاد باشد ولی من مطمئنم جریان پیرو اهل بیت از مشکلات خسته نمی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توکل و توسل به اهل بیت این موانع از پیش پای خانواده های ایثارگران و جانبازان برداشته شده و آرمان شهیدان در سرزمین شهیدان پیگیری شود.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: اگرهم کسی در مسیر خدمتگذاری موانعی به وجود آورد آن جور که شایسته است با او عمل می شود.

پیش از سخنان رئیس جمهور نیز جمعی از جانبازان در سخنانی به بیان مشکلات و نارساییهای موجود در امر خدمت رسانی به جانبازان اشاره و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به این موضوع شدند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo