شهید آوینی

 
برگزاری اولین جشنواره شهید علم الهدی ویژه تاریخ دفاع مقدس
با هدف ایجاد انگیزه برای آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس و تشویق آنان به تحقیق در عرصه دفاع مقدس وتولید اثر ماندگار اولین جشنواره سراسری دانشجویی علمی ، پژوهشی شهید علم الهدی 15 دیماه مقارن با شب شهادت شهید علم الهدی و دانشجویان پیرو خط امام و با حضور دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره از سراسر کشور در مشهد شهدای هویزه برگزار می شود.

به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر جواد تاجیک مسئول گروه مشاورین جوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اعلام این خبر به خبرنگار ما در خوزستان گفت: در این جشنواره با طرح موضوع دفاع مقدس بعنوان گفتمان دانشجویی تاثیر گذار در سطح دانشگاه ها به نمایاندن چهره شهدا بعنوان فروغ هدایت بشری اقدام و شهید علم الهدی را بعنوان  الگوی دانشجوی مسلمان و انقلابی معرفی می نماییم .

وی با یاد آوری این نکته که مقام معظم رهبری درباره شهدای هویزه می فرمایند با این ستاره ها راه را می توان پیدا کرد افزود: با پیشنهاد رییس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سردار میرفیصل باقرزاده اولین دوره این جشنوار، امسال برگزارمی شود و از دو ماه پیش با اعلام فرا خوان نسبت به جمع آوری آثار دانشجویی اقدام گردید.

وی گفت: این جشنواره با محوریت تاریخ و با فراخون در دو بخش  مقاله و پایان نامه و در هشت موضوع برگزارمی گردد.

تاجیک اضافه کرد: رییس جمهوری محترم نیز به همین مناسبت پیامی خطاب به جشنواره ارسال خواهند کرد.

سخنران اصلی این مراسم نیز یکی از مسئولین فرهنگی خواهد بود  و مزار شهیدان سرافراز و همیشه جاوید دانشجویان پیرو خط امام در معراج شهیدان هویزه گلباران خواهد شد. به برگزیدگان این جشنواره جایزه ویژه و تندیس شهید علم الهدی اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo