شهید آوینی

 
13 کشیش در فیلیپین مسلمان شدند
به دنبال اشاعه فرهنگ اسلام و تبیین جایگاه والای این دین از سوی شورای جهانی جوانان مسلمان 13 کشیش و 58 مسیحی در فیلیپین اسلام آورده اند.

پس از تأسیس دفتری اسلامی از سوی شورای جهانی جوانان مسلمان در فیلیپین و در پی فعالیتهای این شورا مبنی بر اشاعه فرهنگ اسلام و تبیین جایگاه این دین و شناخت و آگاهی از این دین به عنوان دین نور و هدایت  13 کشیش و 58 مسیحی به اسلام روی آوردند و مسلمان شدند.

به گزارش خبرگزاری محیط، این شورا با همکاری مسئولان حکومتی فیلیپین، نمایندگان مردمی وعده زیادی از مسلمانان وغیر مسلمانان به فعالیتهای خود ادامه می دهد.

این افراد پس از آگاهی از مبادی و مباحث دین اسلام، و پس از آشنائی با دیدگاههای این دین با شنیدن قرآن کریم و خواندن شهادتین مسلمان شدند.

دکتر جمال الدین بن یوسف مدیرکل فعالیتهای خارجی این شورا گفت: این شورا به منظور اجرای برنامه های دینی خود به چاپ، انتشار و توزیع  مطبوعات و جزوات دینی به دو زبان انگلیسی و فیلیپینی اقدام نموده است تا این گروه بتوانند موازین اسلامی را دریابند و با آگاهی کامل به این دین روی آورند. 

دکتر جمال الدین بن یوسف تصریح کرد: به منظور آشنا کردن این افراد با موازین و مبادی اسلامی به آموزش علوم دین اسلام و شناساندن واجبات دینی و فرایض این دین اقدام نمودیم.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo