شهید آوینی

 

نهمین یادواره شهدای دانشجوی کشور
نهمین دوره یادواره شهدا و نکوداشت جلوه های ایثار دانشجویی کشور در دانشگاه ارومیه و دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می شود.

نهمین یادواره شهدا ونکوداشت جلوه های ایثار دانشجویی کشور با عنوان شهید بشیری در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود .بر اساس این گزاش مراسم مذکور از 16 آذر ماه همزمان با روز دانشجوبه مدت یک هفته از ساعت 9 با حضورامام جمعه، استاندار و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار و تا ساعت16 ادامه خواهد داشت. برنامه های جنبی این مراسم سخنرانی، اجرای سرود، تواشیح وجلسه پرسش و پاسخ می‌باشد.

همچنین مراسم دیگری با همین نام در دانشگاه علوم پزشکی ایلام  برگزار می شود.روابط عمومی مراسم  اعلام کرد:یادواره شهدا با حضور بیش از پانصد نفر از فرماندهان ، اساتید دانشگاه های استان، استاندار، امام جمعه، نمایندگان خبرگان رهبری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دانشجویان این دانشگاه  وبا سخنرانی استاد رحیم پورازغدی  و حجت الاسلام پناهیان برگزار می شود.

اجرای این مراسم هم از 16 آذر روز دانشجو به مدت 10 روزاعلام شده است .برنامه های جنبی این یادواره مسابقات کتابخوانی و ورزشی و برپایی نمایشگاه آثار شهیدان استان ایلام است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo