شهید آوینی

 
سومین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی برگزار می شود
سومین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، امسال همزمان با هفته پژوهش در تهران برگزار می شود.

دفتر ارتباطات رسانه ای سومین نمایشگاه بین الملی کتاب کاربردی و دانشگاهی با اعلام این خبر افزود: برگزاری مطلوب و استقبال گسترده و چشمگیر محافل علمی و دانشگاهی و همچنین محققان، پژوهشگران و صاحب نظران از دو نمایشگاه پیشین کتب کاربردی و دانشگاهی و تثبیت جایگاه آن به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی، موسسه توزیع کنندگان کتاب های ناشران بین المللی (برگزار کننده نمایشگاه) را بر آن داشت تا با برنامه ریزی مطلوبتر و بهره گیری از نقاط ضعف و قوت دو نمایشگاه گذشته، سومین نمایشگاه بین المللی کتاب کاربردی و دانشگاهی را امسال به شکل ویزه ای برگزار نماید .

سومین نمایشگاه، همزمان با هفته پژوهش (26 - 22 آذرماه) و با همکاری مرکز تحقیقات علمی کشور (وابسته به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش در نمایشگاه امسال بیش از 700 ناشر بزرگ و معتبر بین المللی، نزدیک به سی و پنج هزار عنوان از کتابهای خود را در موضوعات : مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر، کشاورزی و سایر رشته های مرتبط عرضه خواهند کرد. کتابهای مذکور جدید ترین کتب منتشره در سال 2005 میلادی و قبل از آن است که توسط این گروه از ناشران به چاپ رسیده است. ضمن اینکه تمام کتب ارائه شده در نمایشگاه با تخفیف ویژه و به شکل آزاد (بدون محدودیت خرید) به متقاضیان عرضه خواهد شد.

پایگاه اینترنتی سومین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی نیز طی روزهای آینده فعال خواهد شد که اطلاعات جامعی را از نمایشگاه سوم به کاربران ارائه خواهد داد. همچنین ستاد برگزاری نمایشگاه نیز با شماره تلفن 88781082 آماده پاسخگویی به سوالات می باشد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo