شهید آوینی

 
ده استان میزبان سومین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) هستند
همزمان با میلاد علی بن موسی الرضا (ع) سومین جشنواره فرهنگی – هنری امام رضا (ع) در قالب 13 رشته در 10 استان کشور برگزار می شود.

ناصر نبی زاده معاون اجرایی  جشنواره در مشهد  افزود: قم همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در روز 13 آذرماه استان قم آغازگر این جشنواره است و این استان علاوه بر مراسم افتتاحیه شاهد برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت خواهد بود. وی با اشاره به این که استان فارس از تاریخ 13 تا 15 آذرماه پذیرای جشنواره هنرهای تجسمی است افزود: جشنواره های  خوشنویسی رضوی و کنگره شعر ولایی نیز از 16 آذرماه در استانهای یزد و خوزستان آغاز می گردد.
 نبی زاده اظهار داشت : همچنین استان کرمان در تاریخ 18 و 19 آذرماه میزبان جشنواره سفرنامه زائران مشهد الرضا خواهد بود و جشنواره داستانهای کوتاه رضوی با عنوان کبوتر حرم 19 و  20 آذرماه جاری در سمنان برگزار می شود.

 دبیر اجرایی سومین جشنواره فرهنگی – هنری امام رضا (ع) اظهار داشت: امسال برای نخستین بار استانهای خراسان شمالی و جنوبی نیز از تاریخ 19 آذرماه برگزار کننده جشنواره های فیلم نامه و عکس رضوی خواهند بود. وی گفت: مشهد نیز از 15 الی 22 آذرماه پذیرای جشنواره های فیلم امام رضا (ع) سرود ضامن آهو و نمایشگاه رضوان است.همچنین خاطر نشان ساختند: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی – هنری امام رضا (ع) 23 آذرماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) در جوار بارگاه ملکوتی آن حضرت برگزار می شود.

  سومین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) از تاریخ 13 لغایت 22 آذرماه در ده استان کشور به مدت 10 روز برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo