شهید آوینی

 
همایش بین المللی " ارزش اسلام و شیوه های تعلیم و تربیت آن " بر پا می شود
همایش علمی و بین المللی سه روزه " ارزش اسلام و شیوه های تعلیم و تربیت آن " از 30 آبان تا 2 آذرماه در کشور مغرب برگزار خواهد شد.

همایش علمی و بین المللی " ارزش اسلام و شیوه های تعلیم و تربیت آن" از سوی سازمان تربیت و علوم وفرهنگ اسلامی ( آیسیسکو) و آکادمی جهانی تفکر اسلامی واشنگتن و با همکاری مرکز تحقیقات و پژوهشهای تربیت اسلامی مغرب برگزار خواهد شد.این همایش سه روزه  در مدرسه عالی  شهر تطوان مغرب برپا خواهد شد.

در این همایش محققان و اندیشمندانی از کشورهای عربستان سعودی، مغرب، مصر، لبنان، کویت، اردن، امارات، سوریه، بورکینا فاسو، سوییس و آمریکا حضور خواهند داشت.این همایش به منظور تحکیم و تثبیت ارزشهای تربیتی، علمی و فرهنگی  بر اساس موازین اسلامی بر پا خواهد شد.

همایش فوق به منظور گسترش مهارت در جستجوی ارزشهای اسلامی و ادغام و یکپارچگی شیوه های تحقیقاتی و پژوهشی در جهت رویارویی با چالشها و تهدیدهای عصر حاضر است.

این همایش که همکاری سازمانها و آموزشگاههای تفکر اسلامی در جهان را متعهد می شود، به گسترش شیوه های تربیتی و علمی اسلامی استناد خواهد کرد.

در این همایش شرکت کنندگان در مورد مسائلی چون: جایگاه تربیت و آموزش معاصر و کنونی و راههای تربیت اسلامی با تأکید بر ارزش نهادن بر عقاید این دین گفتگو خواهند کرد.

اندیشمندانی که از کشورهای مختلف میهمان هستند؛ راههای همبستگی و ادغام گفتگوهای صلح و حقوق انسان در شیوه های تربیتی و همچنین راههای نشان دادن شکل واقعی اسلام و مسلمانان از طریق این تربیتها را به بحث می گذارند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo