شهید آوینی

 
شهدا، ماندگار ترین چهره ها هستند
سردار علی فضلی به عنوان یکی از چهره های ماندگار سال 84، ماندگار ترین چهره ها را شهدا دانست.

سردارعلی فضلی شب گذشته در حاشیه پنجمین همایش چهره های ماندگار و در گفتگو با خبرنگاران گفت : خدا را شاکرم که در بهترین شرایط سنی و جوانی تا به امروز در خدمت دفاع از مردم شریف و بزرگوار ایران بوده ام و توفیق رزمندگی و مقدم نشینی این ملت بزرگوار را پیدا کرده ام.

این چهره ماندگار سال 84، حضور در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را از عنایات الهی دانست و گفت : خداوند را به خاطر انجام وظیفه سربازی  در طول این سالها شاکرم.

این جانباز دوران دفاع مقدس در پاسخ به این سوال که شما از این پس به عنوان چهره ماندگار مطرح هستید فکر می کنید مسئولیت و وظیفه شما در قبال این عنوان چیست؟ تأکید کرد : به واقع من خود را در شأن ماندگاری و چهره ماندگار نمی بینم اما شاید قریب به بیست و پنج سال است که توفیق تبلیغ فرهنگ خدمت در راه خدا و دفاع از این امت را داشته ام لذا سعی می کنم این مسئله را هم برای خود و هم برای جوانان مبنا قرار دهم تا بتوانیم آن را در جامعه منتشر کنیم.

وی با ذکر این مطلب که ماندگارترین چهره های ما شهدا هستند، به تکریم جانبازان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: همه ما باید به شهدا و شهدای زنده ای که یاد و خاطره شهدا را می توانند برای ما برجسته کنند، اقتدا کنیم و این مسئولیت سنگین تر از گذشته است .

سردارعلی فضلی  با اظهار امیداورای از این که شایستگی این عنوان را داشته باشد افزود : امیدوارم که با عنایت خدا شایستگی چنین عنایتی را از طرف مردم بزرگوار و مسئولین همایش چهره های ماندگار داشته باشم.

معاون عملیات ستاد مشترک سپاه حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس را در این همایش یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: به دلیل این که من نظامی هستم و اذن فرماندهان ما در سلسله مراتب لازم و ضروری است تا آخرین دقایق شب گذشته حضورم در این همایش در هاله ای از ابهام بود اما در آخرین دقایق که تأیید این مطلب رسید احساس کردم آمدنم نیز یک نوع تکلیف است و رضای خدا هم در آن است. 

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با حضور خود در این برنامه و با انتشار فرهنگ ایثار و فداکاری حق رزمندگان و ایثارگران نیز به نحو احسن ادا شده باشد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo