شهید آوینی

 
مسابقه نقاشی با محوریت دفاع مقدس برگزار می شود
معاون هنری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس اقدام به برگزاری یک مسابقه نقاشی به منظور ارتقاء سطح فکری کودکان ونوجوانان در خصوص حقایق دفاع مقدس کرده است .

این مسابقه نقاشی که با محوریت دفاع مقدس ،در سه مقطع سنی 4 تا 7 سال ، 7 تا ده سال و ده تا سیزده برگزار می شود با ساخت تیزرتلویزیونی وپخش آن از شبکه های 1و2 سیما و چاپ پوستر وتوزیع آن در سراسر کشور امکان اطلاع رسانی گسترده ای را درسطح جامعه برای دبیرخانه جشنواره وشرکت کنندگان به وجود آورده است .

بنا براین گزارش ، تاکنون سه هزار اثرنقاشی درارتباط با سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم درغرفه کودکان ونوجوانان به چشم می خورد . قرار است داوری آثار ارسال شده تا پایان آبان ماه جاری توسط هیات داوران انجام شود. پس از پایان داوری و ارزیابی آثار، به مناسبت هفته بسیج ، یک نمایشگاه از آثار برجسته در محل فرهنگسرای طبیعت برای بازدید نوجوانان تهرانی افتتاح می شود . هم چنین در پایان  این نمایشگاه ، مراسم اهداء جوایز به آثار برجسته برگزار می شود .

گفتنی است این جشنواره با مشارکت شبکه 2 صدا وسیما ، سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران ، فرهنگسرای طبیعت  و آموزش پرورش برگزارخواهد شد .  

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo