شهید آوینی

 
دبیران جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با آیات عظام قم دیدار می کنند
اعضای شورای برنامه ریزی و دبیران سومین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با علما و مراجع تقلید در قم دیدار خواهند داشت .

مسوول دبیر خانه دائمی جشنواره فرهنگی وهنری امام رضا (ع) در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ وهنر مهر در مشهد ، با بیان این مطلب افزود : سال گذشته با شروع دومین  جشنواره  با مراجع تقلید  قم و مشهد دیدار داشتیم  و از رهنودهای این برگزاری هر چه بهتر جشنواره بهره بردیم .

زهره سرو آزاد ادامه داد :  هر حرکت دینی که می خواهد انجام شود چه بهتر که نظر مراجع را نیز داشته باشد . وقتی علما روی این حرکت  صحنه بگذارد از نظر جامعه نیز مقبول می افتد .

وی اظهار داشت : بنا به رایزنی ها و برنامه ریزی های انجام شده هفته آینده  اعضای شورای برنامه ریزی و دبیران سومین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با آیات عظام مشکینی ، جوادی آملی ، فاضل لنکرانی  ، نوری همدانی ، مسعودی خمینی ( تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س))  و استاندار قم دیدار  و از  رهنمودهای ایشان بهره خواهند برد .

گفتنی است  سومنی جشنواره فرهنگی وهنری امام رضا (ع) از 13 آذر ماه با افتتاحیه  نمایشگاه قرآن و عترت در قم آغاز و 22 آذر ماه همزمان با شب میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با مراسم اختتامیه در مشهد به پایان خواهد رسید .

 

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo