نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز افتتاح می شود

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امروز با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای تهران افتتاح می شود .

در نمایشگاه امسال و در بخش مکتوب 210 ناشر قرآنی شرکت دارند. این بخش را 47 ناشر تهرانی، 61 ناشر شهرستانی و 102 ناشر که بصورت نمایندگی شرکت کرده‌اند، پوشش خواهند داد.

در بخش مکتوب این نمایشگاه بیش از 10 هزار و 800 عنوان کتاب‌ در حوزه علوم قرآنی و کتابهای دینی عرضه می شود .

در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم که یکشنبه 24 مهرماه افتتاح خواهد شد، 21 کشور و 25 میهمان خارجی حضور دارند. در این بخش کشورهایی چون آلمان، فرانسه، آلبانی، روسیه، چین، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، قزاقستان کنیا، قطر، مصر، لبنان، کویت، عراق، سوریه و تونس حضور خواهند داشت .

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز دوشنبه 18 مهرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان، 10 صبح تا 10 شب، پذیرای علاقمندان خواهد بود( این نمایشگاه از ساعت 17 تا 19تعطیل است) .

تا سال گذشته نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شد، اما بدلیل گستردگی حجم نمایشگاه و فضای محدود این مکان، محل برگزاری نمایشگاه امسال مصلای تهران انتخاب شده است تا بخوبی و در فضایی مناسب، آثار قرآنی به نمایش گذاشته شده و مراجعان نیز در محیطی راحتتر به دیدار از نمایشگاه بپردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/84/07/18/05.aspx?&mode=print