شهید آوینی

 

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز افتتاح می شود

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امروز با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای تهران افتتاح می شود .

در نمایشگاه امسال و در بخش مکتوب 210 ناشر قرآنی شرکت دارند. این بخش را 47 ناشر تهرانی، 61 ناشر شهرستانی و 102 ناشر که بصورت نمایندگی شرکت کرده‌اند، پوشش خواهند داد.

در بخش مکتوب این نمایشگاه بیش از 10 هزار و 800 عنوان کتاب‌ در حوزه علوم قرآنی و کتابهای دینی عرضه می شود .

در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم که یکشنبه 24 مهرماه افتتاح خواهد شد، 21 کشور و 25 میهمان خارجی حضور دارند. در این بخش کشورهایی چون آلمان، فرانسه، آلبانی، روسیه، چین، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، قزاقستان کنیا، قطر، مصر، لبنان، کویت، عراق، سوریه و تونس حضور خواهند داشت .

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز دوشنبه 18 مهرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان، 10 صبح تا 10 شب، پذیرای علاقمندان خواهد بود( این نمایشگاه از ساعت 17 تا 19تعطیل است) .

تا سال گذشته نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شد، اما بدلیل گستردگی حجم نمایشگاه و فضای محدود این مکان، محل برگزاری نمایشگاه امسال مصلای تهران انتخاب شده است تا بخوبی و در فضایی مناسب، آثار قرآنی به نمایش گذاشته شده و مراجعان نیز در محیطی راحتتر به دیدار از نمایشگاه بپردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo