شهید آوینی

 

خانواده‌هاي 4 ديپلمات پرونده را در كميسيون اصل 90 مطرح خواهند كرد

فرزند سيد محسن موسوي در مورد اظهارات يكي از اعضاي كميسيون اصل 90 مبني بر آمادگي اين كميسيون براي پيگيري پرونده 4 ديپلمات در كميته حقوق بشر كميسيون اصل 90 گفت: خانواده‌هاي 4 ديپلمات پرونده را در كميسيون اصل 90 مطرح خواهند كرد.

سيد رائد موسوي خاطر نشان كرد: يكي از مشكلات پيگيري پرونده 4 ديپلمات در دولت قبل اين بود كه متاسفانه به علت اختلاف خطوط سياسي دولت و مجلس پيگيري و سوال مجلس هفتم از كميته پيگيري پرونده 4 ديپلمات و وزارت خارجه، اين را در ذهن متبادر مي‌ساخت كه مجلس مي‌خواهد از دولت گاف سياسي بگيرد.
موسوي افزود: متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ايم بين منافع ملي با منافع حزبي تفكيكي قائل شويم.
وي با اشاره به اظهارات سيد علي رياض عضو كميسيون اصل نود مجلس هفتم مبني بر دعوت وي از خانواده‌ها براي مراجعه به اين كميسيون و طرح شكايت در كميته حقوق بشر كميسيون اصل نود، تاكيد كرد: من از اين قضيه استقبال مي‌كنم و فكر مي‌كنم با كمك اعضاي محترم اين كميسيون بحث بين‌المللي شدن اين پرونده به طور جدي پيگيري شود.
دبيركل انجمن حمايت از ديپلمات‌هاي ربوده شده به آخرين اخبار مربوط به ديپلمات‌ها اشاره كرد و بيان داشت: شبكه تلويزيوني المنار لبنان چندي پيش خبر داد كه شارون با هدف فراهم آوردن رضايت صهيونيست‌ها و كسب آراء يهوديان در دور بعدي انتخابات رياست جمهوري به شدت به دنبال روشن شدن وضعيت "ران آراد" خلبان مفقود شده صهيونيستي است و دستور داده است كه اين رژيم مذاكرات با حزب‌الله را از سر بگيرد.
رائد موسوي با اشاره به اظهارات يكي از مقامات حزب‌الله مبني بر زنده بودن سه تن از 4 ديپلمات ابراز اميدواري كرد كه در دور بعدي تبادل اسرا بين حزب‌الله و رژيم صهيونيستي، دولت بحث پيگيري براي روشن شدن وضعيت ديپلمات‌هاي ربوده شده ايراني در لبنان را دنبال كند.

منبع:خبر گزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo