شهید آوینی

 

نشر شاهد 190 عنوان كتاب توزيع مي‌كند

انشارات شاهد در يك دهه اخير موفق به انشار بالغ بر 500 عنوان كتاب با موضوع ايثار و شهادت شده است و 190عنوان را در هفته دفاع مقدس توزيع مي‌كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و بين المللي بنياد شهيد و امور ايثارگران محمدعلي فقيه مديركل انتشارات و اطلاع رساني بنياد افزود: از اين تعداد كتاب 34 عنوان مربوط به ستاد ازادگان سابق، 63 عنوان سازمان امور جانبازان سابق و 409 عنوان مربوط به بنياد شهيد انقلاب اسلامي سابق است.
وي ادامه داد: در شش ماه اول سال جاري 38 عنوان كتاب به چاپ رسيده است و دو عنوان نيز زير چاپ است همچنين تعداد 14عنوان از كتاب‌هايي كه با همكاري يك ناشر لبناني به زبان عربي ترجمه شده است در حال انتشار در خارج از كشور است.
مديركل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به برنامه‌هاي جديد بنياد در بخش توزيع محصولات نشر شاهد اظهار داشت: انتشارات شاهد در سال جاري توانست با شركت فعال در نمايشگاه بين المللي كتاب در 6 غرفه حضور داشته باشد و 4 برنامه تأثيرگذار شامل برگزاري مراسم تجليل از نويسندگان فعال در 8 سال اخير با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد برگزاري نشست‌هاي جنبي مطبوعاتي برپايي سالن سرگرمي هاي كودك و برنامه قلم سرخ را اجرا كند.
وي با اشاره به فعاليت هاي اداره كل انتشارات و اطلاع‌رساني بنياد در هفته دفاع مقدس گفت توزيع 190 عنوان كتاب و حضور در دو نمايشگاه كتاب در تهران و يزد و در ايام هفته دفاع مقدس از جمله فعاليت هاي نوين بنياد شهيد و امور ايثارگران در حوزه نشر است.
فقيه در خصوص ميزان فروش محصولات انتشارات شاهد در نمايشگاه كتاب امسال اظهار داشت: نسبت فروش اين انتشارات در مقايسه با سال گذشته 230 درصد افزايش داشته است.
مدير كل انتشارات و اطلاع‌رساني بنياد در ادامه افزود: در شش ماه اول سال جاري قريب به 400هزار نسخه مجله توليد و منتشر شده است كه با ابتكار صورت گرفته مجلات شاهد كه قبلا فقط براي خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران ارسال مي‌شد توزيع عمومي خود را روي كيوسك‌هاي روزنامه‌فروشي و با تبليغات محيطي براي جذب مخاطبان آغاز كرده‌ است.

منبع:خبرگزاري فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo