شهید آوینی

 

برترين‌هاي نخستين جشنواره دوسالانه جايزه نمايشنامه نويسي ايران معرفي شدند

نخستين جشنواره دوسالانه جايزه نمايشنامه نويسي ايران چهارشنبه شب با معرفي آثار و نفرات برتر در تالار آفتاب اهواز به كار خود پايان داد.

براي دبيرخانه اين جشنواره ‪ ۲۱۸‬متن با مضامين گوناگون ارسال شده بود كه از اين تعداد ‪ ۲۱‬متن براي بازخواني و بررسي به مرحله نهايي راه يافت.

از ميان آثار ارسالي پنج اثر به عنوان برترين آثار انتخاب واز به وجود آورندگان آنها با اهداي جوايز و لوح تقدير، تجليل شد.

دراين جشنواره "عزت اله مهرآوران " بااثر"غربت"،" محمود ناظري " با نمايشنامه "ناخوانده"، "احمد آرام" بااثري با عنوان "تخم مرغ فلزي" ،" چيستا يثربي " با نمايشنامه" آخرين پري كوچك دريايي" و "شالمين ميمندي نژاد" با اثر "حرم سلطان " به ترتيب اول تا پنجم شدند.

در جشنواره پيش گفته همچنين در دو بخش آينده سازان و ويژه از تلاشگران عرصه نمايشنامه نويسي خوزستان با اهداي هديه و لوح تقدير تجليل به عمل آمد.

دربخش آينده سازان، ستاد جشنواره "سعيد آلبوعبادي" ازماهشهر،"عبدالرضا سواعدي " از آبادان، "نوروز بابادي " از رامهرمز ، "غلام حيدر" از شوشتر و "حسين محمدي" از اهواز را به عنوان نفرات برتر اين بخش معرفي و مورد تقدير قرار داد.

در بخش ويژه نيز "عبدالرضا حياتي" از اهواز، "سعيد بهروزي" از اهواز،" مرتضي سخاوت" از دزفول و "محمدرضا آريان فر" ازاهواز برتر معرفي و تقدير شدند.

اين جشنواره از ‪ ۲۸‬تا ‪ ۳۰‬شهريور ماه در اهواز برگزار شد.

در آيين پاياني تعدادي از استادان دانشكده هنرهاي نمايشي و موسيقي دانشگاه تهران ، دانشكده ادبيات و زبانهاي خارجه دانشگاه شهيد چمران اهواز و جمعي از مسوولان استاني حضور داشتند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo