شهید آوینی

 

رئیس جمهور محترم با استحکام، متانت و قوت، مواضع و حرف دل مردم ایران را بیان کرد
همزمان با خجسته سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امام زمان (عج)، اعتقاد به مهدویت و انتظار فرج را عامل امید، انگیزه، حرکت، تلاش و قوت قلب انسان و جامعه بر شمردند و با اشاره به موفقیت ملت ایران در عرصه های گوناگون، در 27 سال گذشته به برکت انگیزه و قدرت ناشی از اعتقاد به مهدویت تصریح کردند. ملت بزرگ ایران امروز نیز قویتر از گذشته و با اراده ای راسخ برای پیشبرد اهداف و آرمانهای بلند خود مستحکم ایستاده و تسلیم هیچگونه فشار و تهدیدی نخواهد شد.

ایشان با اشاره به اعتقاد ادیان مختلف به ظهور منجی و اعتقاد مسلمانان به اصل مهدویت، وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم را وارث انبیاء ومصلحان و ادامه دهنده سلسله داعیان الهی دانستند و افزودند: انتظار فرج علاوه بر اینکه به معنای گذرا بودن وضعیت ظلم و جور کنونی دنیا و در نهایت استقرار حکومت عدل الهی است، به مسلمانان می آموزد در زندگی فردی و اجتماعی هیچ بن بستی وجود ندارد و نباید یاس بر زندگی انسان حاکم شود.

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه انتظار فرج و امید به آینده بدون عمل معنا نمی یابد، به مسئله ناظر بودن امام زمان (عج) بر اعمال و رفتار انسانها و خرسندی ایشان از هر گونه فعالیت و نشاط و عزم راسخ در عرصه های معنوی و میدانهای کار و تلاش اشاره وخاطر نشان کردند: ملتی که معتقد به مهدویت است، هیچگاه احساس ضعف نمی کند وبا قدرت و تحمل سختی ها و فشارها به مسیر پیشرفت و عزت خود ادامه می دهد و در مقابل  زورگویان سر تسلیم فرود نمی آورد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاش قدرتهای استکباری برای القاء احساس ضعف در میان ملتها و دولتمردان آنان و از بین بردن نقاط قوت ملتها تاکید کردند: امروز بحمد الله ملت ایران بر خلاف خواسته دنیای استکبار در مقابل تهدیدهای آنها ایستاده و رئیس جمهورمحترم نیزدرسازمان ملل متحد و در مقابل چشم سران کشورهای جهان به نیابت از ملت ایران، با استحکام، متانت و قوت، مواضع و حرف دل مردم ایران را بیان کرد، که این به معنای اراده قوی و تزلزل ناپذیر ملت ما است.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند: مسوولان دلسوز کشور باید با پیگیری و تلاش مستمر در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند و سطح علمی و عملی کشور را بگونه ای افزایش دهند که طمع دشمنان از این کشور قطع شود.

منبع : خبر گزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo