شهید آوینی
 
تمبرهای ویژه حضرت علی (ع) به نمایش گذاشته شد
تمبرهایی که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با موضوع امام علی(ع) چاپ و منتشر شده است در گنجینه تمبر و اسکناس موزه آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شد.

 گنجینه تمبر و اسکناس آستان قدس رضوی به مناسبتهای مختلف تمبرهای اختصاصی را از میان 80 هزار تمبر گزینش و به نمایش می گذار که این حرکت تاکنون مورد توجه و استقبال مراجعان موزه آستان قدس رضوی قرار گرفته است.

ایران اولین کشوری است که افتخار چاپ تمبرهای ویژه امام علی(ع) را در جهان اسلام دارد و بخشی از آنها در موزه آستان قدس در معرض دید عموم قرار گرفته است .

تمبرهای نفیسی با عناوین امام علی (ع) و غدیرخم، روایاتی در شأن امام علی(ع)، سید رضی گردآورنده نهج البلاغه، هزار نهج البلاغه، علامه امینی و کتاب ارزشمند الغدیر و شهریار و اشعارمعروف وی در مدح امام علی (ع)، عناوین برخی از تمبرهای به نمایش در آمده است .

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی موزه این آستان با اشیاء نفیس تاریخی، پشتوانه غنی خزانه ای و نیروی انسانی متخصص به عنوان یکی از مشهورترین موزه های جهان مطرح است که بسیاری از گنجینه داران داخلی و خارجی بر همین اساس مجموعه های خود را وقف این موزه کرده اند.

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo