شهید آوینی

 

كتابچه «راهنماي اسلامي» در استراليا منتشر شد

خبرگزاري فارس: موسسه مديريتي تجاري «جيمز هون» در استراليا اخيرا با هدف راهنمايي و جلب رضايت دانش‌آموزان مسلمان اين كشور، اقدام به انتشار كتابچه‌اي اسلامي با نام «راهنماي اسلامي» كرده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، اين كتابچه 21 صفحه‌اي در برگيرنده تمامي اطلاعات لازم و ضروري است كه دانش‌آموزان مسلمان استراليا و خانواده‌هايشان ممكن است درباره برنامه‌ريزي تحصيلي بدان نياز پيدا كنند.
«دلون هون» يكي از سهامداران موسسه «جيمز هون» گفت: هدف ما كسب كامل رضايت دانش‌آموزان است. پيش از اين بارها از جانب دانش‌آموزان و خانواده‌هايشان براي انتشار چنين منبع اطلاعاتي از ما درخواست شده بود.
وي افزود: اين كتابچه شامل هرگونه اطاعات ضروري از راهنماي مساجد تا رستوران‌هاي حاوي محصولات غذايي مسلمانان و همچنين معرفي تمامي جوامع اسلامي موجود در استرالياست.
دسترسي به اين كتابچه كه در آن اطلاعاتي درباره سرويس‌دهي انتقال درون شهري و كشوري، خدمات تاكسيراني دو زبانه و آدرس تمامي مدارس اسلامي استراليا نيز موجود است، براي تمامي دانش‌آموزان اعم از مسلمان و غير مسلمان آزاد است.
موسسه مديريتي و تجاري «جيمز هون» همچنين در نظر دارد تا شبكه اينترنتي جديدي را براي آشنايي هر چه بيشتر دانش‌آموزان با جوامع مسلمانان استراليا راه‌اندازي كند.
هون گفت: من واقعا تحت تاثير تلاش‌هاي دانشگاه معتبر سيدني،UTS، درباره با انتشار اطلاعاتي در رابطه با دسترسي آسان به نمازهاي‌ جمعه‌اي كه در برخي مساجد استراليا برگزار مي‌شود، قرار گرفتم.
وي افزود: در ميان اطلاعات منتشر شده همچنين مي‌توان به اطلاعات مفيدي درباره با كلوپ‌هاي رفاهي و بهداشتي زنان مسلمان نيز دست يافت.
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo