شهید آوینی
 
نمایشگاه کتاب خراسان همزمان با هفته کتاب برگزار می شود
محمد کاظم دبیری - رئیس اداره امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در اولین نشست ستاد هفته کتاب ، از چگونگی برگزاری این هفته در خراسان سخن گفت .

 وی تشکیل ستاد هفته کتاب را در کلیه ادارات از مصوبات این جلسه خواند و گفت : ادارات در این ستادها چالش ها و مشکلات و برنامه های پیشنهادی خود را در هفته کتاب بررسی و نتیجه را به دبیرخانه ستاد هفته کتاب که در معاونت فرهنگی ارشاد خراسان مستقر است ، اعلام می کنند . 

دبیری اضافه کرد : امسال ، در هفته کتاب سعی خواهیم کرد در برنامه های جنبی از جمله همایش ها و نشست های تخصصی از مشارکت سایر ادارات نیز بهره ببریم . کاظم دبیری همچنین از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان همزمان با هفته کتاب خبر داد و بیان داشت : سال گذشته با درخواست ناشران این نمایشگاه در اسفند ماه برگزار شد که امسال در تلاشیم با همکاری ناشران این نمایشگاه در هفته کتاب برگزار شود . 

در این جلسه کاظم کاهانی مقدم - معاون فرهنگی ارشاد خراسان نمایشگاه کتاب را تبلور کتاب دانست و ادامه داد : هزینه زیادی در کشور ما صرف کتاب و ارتقاء فرهنگ و کتابخوانی می شود . استان خراسان در تولید کتاب مقام سوم را در کشور دارد .

در این جلسه نمایندگان ادارات ، گزارشی از فعالیت های خود در هفته کتاب در سال گذشته ارایه کردند ، گفتنی است هفته کتاب از 21 تا 27 آبان ماه درکشور برگزار می شود . 

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo