شهید آوینی

 

معاون بهداشت و درمان کمیته امداد:
همکاری بیش از 14 هزار و 700 پزشک با کمیته امداد امام خمینی ( ره )
معاون بهداشت و درمان کمیته امداد امام (ره) گفت: هم اکنون تمامی دفترچه های افراد تحت پوشش دارای اعتبار هستند و مشکلی برای تمدید اعتبار دفترچه های بیمه آنها وجود ندارد.

محمد تقی تصدیق مقدم با بیان این مطلب در خصوص اعتبار بخش بهداشت و درمان کمیته امداد افزود: اعتباری که امسال برای این بخش در نظر گرفته شده 70 میلیارد تومان است که البته این مبلغ با در نظر گرفتن در آمدهای محلی کمیته امداد است .

وی خاطر نشان کرد: اعتبار بخش بهداشت و درمان 4 سال است که افزایشی نداشته ودر این مدت کمیته امداد از طریق سایر منابع کسری این بخش را جبران کرده است.

معاون بهداشت و درمان کمیته امداد در خصوص ارایه خدمات ویژه درمانی به مددجویان تاکید کرد: این نهاد به منظور رفاه حال مددجویان علاوه بر بیمه کردن آنها هزینه هایی مانند ایاب و ذهاب ، هزینه های خارج از تعرفه پزشکی و هزینه ها و کسری  داروهایی که تحت پوشش بیمه قرار ندارد نیز پرداخت می کند .

تصدیق مقدم گفت: در حال حاضر 4 میلیون نفر تحت پوشش خدمات بیمه ای و درمانی کمیته امداد قرار دارند که بیش از 68 درصد آنها روستاییان و مابقی شهرنشینان هستند ، همچنین از سوی این نهاد سالانه کلاسهای آموزش موضوعات بهداشتی در زمینه های ایدز ، سیگار ، هپاتیت ، مشاوره ازدواج و... برای مددجویان در تمامی استانها برگزار می شود .

وی به اعتبار دفترچه های درمان مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: هم اکنون تمامی دفترچه های افراد تحت پوشش دارای اعتبار هستند و مشکلی برای تمدید اعتبار دفترچه های بیمه آنها وجود ندارد و همچنین بیش از 14 هزار و 700 پزشک ، مراکز خدمات درمانی و بهداشتی برای ارایه خدمات به مددجویان تحت پوشش با کمیته امداد همکاری می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo