شهید آوینی

 

ایجاد فضای اینترنتی برای گفت و گو با حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

 سایت اینترنتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برای گفت و گو و اظهار ارادت به حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) فضایی مجازی برای بازدیدكنندگان ایجاد كرد.

 به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، در این فضای مجازی كه با لینك «با حضرت سخن بگویید» در صفحه اصلی سایت اینترنتی آستان مقدس قابل استفاده است زائران اینترنتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از سراسر جهان می‌توانند با حضرت سخن گفته و مكنونات درونی خود را به صورت مكتوب با حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در میان بگذارند.
بنا بر این گزارش از دیگر مختصات این بخش از سایت اینترنتی كه با عنوان «هرچه می خواهد دل تنگت بگو» در صفحه‌ای مجزا گشوده می‌شود، این است كه هر مراجعه‌كننده به سایت می‌تواند تا 10 پیام نوشته شده توسط مراجعان قبلی را نیز مطالعه كند.
اظهار دلتنگی‌های ایرانیان خارج از كشور برای زیارت از آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و همچنین عرض ارادت بسیاری از دوستداران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از نقاط دور و نزدیك موجب درج پیام‌های زیبا و دلنشینی در این بخش از سایت شده است.
افرادی نیز كه مایل نباشند، سخنان خود در این صفحه از سایت به نمایش در‌‌آمده و در لیست پیام‌های ثبت شده درج شود، می‌توانند با درخواست خود از نمایش عمومی آن جلوگیری كنند.
علاقه‌مندان به مراجعه به سایت اینترنتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می‌توانند به آدرس اینترنتی www.abdulazim. com مراجعه كنند.

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo