شهید آوینی

 

سومین جشنواره پژوهشی نماز و زكات برگزار می‌شود

سومین جشنواره پژوهشی نماز و زكات آذر ماه سال جاری همزمان با هفته پژوهش و با هدف بسترسازی برای ارتقای كیفی پژوهش در موضوعات نماز و زكات برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ایجاد تعامل و همكاری میان مراكز پژوهشی و پژوهشگران در جهت تقویت فرهنگ نماز، شناسایی نیازها و كمبودهای پژوهشی در زمینه ترویج فرهنگ نماز، دستیابی به رهنمودهای علمی و كاربردی به منظور اقامه مطلوب‌تر نماز برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش صاحبنظران و پژوهشگران داخل و خارج از كشور می‌توانند گزارشهای پژوهشی یا تحلیلی خود را تا تاریخ 30 مهر ماه به ستاد مركزی اقامه نماز، معاونت فرهنگ و پژوهش، دبیرخانه جشنواره دوسالانه پژوهش نماز ارسال نمایند.

پژوهش‌های انجام شده پیرامون نماز و زكات باید تا شهریور ماه 84 به پایان رسیده باشد. گزارشها باید تحلیلی، مستند، كتابخانه‌ای و یا به صورت پایان‌نامه دانشجویی در مقاطع كارشناسی ارشد یا دكترا باشد. نتایج جشنواره و معرفی آثار برتر پس از اعلام كمیته علمی در هفته پژوهش همزمان با برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر چاپ آثار به رتبه اول در بخش‌های تحقیق، پژوهش میدانی و پایان‌نامه‌ هزینه سفر زیارتی به عمره، رتبه دوم در هر بخش هزینه سفر به سوریه، رتبه سوم در هر بخش هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و به برگزیدگان بخش خارج از كشور هزینه اقامت یك هفته‌ای در ایران اهدا می‌شود.

صاحبنظران و محققان خارج از كشور علاوه بر شركت در جشنواره پژوهشی می توانند مقاله‌های خود را در موضوعات ''نقش نماز در بهسازی روابط اجتماعی، نماز و بهداشت روانی، نماز و زندگی'' حداكثر در 27 صفحه A4 ارسال كنند. آثار آرسالی باید قبلا منتشر نشده باشد.
علاقمندان به شركت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دوسالانه پژوهش نماز واقع در تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین یا به صندوق پستی شماره 6373-14155 ارسال كنند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo