شهید آوینی

 

دختر بلژیکی در حرم امام رضا (ع) اسلام آورد
صوفی بدری ،دختر بلژیکی که پس از آشنایی با یک مرد ایرانی در کشورش به اسلام علاقمند شده بود همراه با پدر و مادرش برای تحقیق بیشتر به ایران سفر کرده و مسلمان شد .
در مشهد ، بدری پس از ورود به ایران به مشهد سفر کرد تا در مورد الگوهای دینی مسلمان بخصوص شیعیان کسب اطلاع کند
وی پس از مدت کوتاهی اقامت در مشهد و برخورداری از راهنمائیهای کارشناسان اداره امور زایران غیر ایرانی به دین اسلام علاقمند شده و با شهادت به یگانگی خداوند متعال و حقانیت رسول او به اسلام گروید .
صوفی که پس از پذیرفتن اسلام نام فاطمه را برای خود برگزید در مرحله بعد جزئیات بیشتری را در رابطه با شیعه دوازده امامی خواستار شد وکارشناسان اداره مذکور و چند تن از مسئولین آستان قدی توضیحات مفصلی به وی ارائه کردند که در نهایت فاطمه با آزادی تمام در جوار مرقد مطهر حضرت علی ابن  موسی الرضا (ع) مذهب شیعه دوازده امامی را برگزید .
پدر و مادر این دختر بلژیکی که شاهد حال و هوای زایران و مشتاقان حضرت رضا (ع) بودند نسبت به مطالعه بیشتر در مورد دین اسلام ابراز علاقه کرده تا با آگاهی بیشتر و با یاری خداوند به مکتب نجات دهنده بشریت پناه آورند .
با تلاش کارشناسان اداره امور زایران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در 5 هفته اخیر 5 نفر در حرم مطهر ثامن الحجج (ع) به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده اند و مراسم ازدواج دو نفر از این تازه مسلمانان در آن مکان مقدس و نورانی برگزار شده است .

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo