شهید آوینی

 

حکم ریاست‌ جمهوری دکتر احمدی ‌نژاد تنفیذ شد
حضرت‌آيت ا... خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روز چهارشنبه درمراسمي با تجليل از حضور شورانگيز ملت ايران در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، راي ملت را به محمود احمدي نژاد تنفيذ كردند.

 در این مراسم که حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی ، روسای دو قوه دیگر، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس مجلس خبرگان و سایر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند، حکم ریاست‌ جمهوری  محمود احمدی ‌نژاد به عنوان ششمین رییس جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری به وی تنفیذ ‌شد.

متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد که سید محمد خاتمی آن را قرائت کرد ، بدین شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای حکیم قدیر را سپاس می گویم که با توفیق و هدایت خود ملت ایران را در آزمون شکوهمند دیگر کامیاب و مفتخر ساخت و نهمین انتخابات ریاست جمهوری مایه عزت و افتخار ایران اسلامی گشت.

حماسه بزرگ ملت ما در انتخابات نهم پدیده ای شگفت انگیز بود. حضور حداکثری مردم در عرصه انتخاب و نزدیک به 60 میلیون رای را در دو مرحله به میدان این مسابقه پر برکت آوردن، جهاد بزرگ این ملت بود با مستکبران مداخله جو، که در محاسبه شیطانی خود، مردم را بی تفاوت ، جمهوری اسلامی را بی پشتوانه و انقلاب و امام (ره) را به به حربت افتاده می پنداشتند.

ملت ایران این خواب و خیال را باطل کرد، انتخابات نهم سیلی ملت  ایران بر گونه دشمنانی بود که مردمسالاری برخواسته از ایمان اسلامی را بر هم زننده جادوی تبلیغاتشان بر ضد اسلام می دانند و درخشش این ستاره را بر پیشانی نظام اسلامی بر نمی تابد.

ایران اسلامی عزم و تصمیم خود، نشاط و سرزندگی خود و حضور پر معنا و مبارک خود را یکبار دیگر به رخ مستکبران کشید و شیطان بزرگ را یکبار دیگر ناکام ساخت.

انتخابات نهم جلوه ای از اعتصام ملت ایران به حبل الله بود. مردم سالاری اسلامی به برکت انقلاب و امام کبیر ما به ما آموخته است که حضور مردمی در عرصه گزینش مدیران کشور عامل حراست از اقتدار ملی و حصاری مستحکم در برابر استیلا طلبی بیگانگان و دستاویزی مطمئن برای جلوگیری از لغزش و انحراف مدیران است.

ملت ایران درس مردم سالاری را از اسلام آموخته است و از بن دندان مومن و متعهد به آن است موانع این راه با مجاهدت خویش هموار کرده و سند آن را با خون عزیزترین جوانانش به امضا رسانده است.

اکنون به برکت الطاف کریمانه حضرت حق جل تعاله و دعای مستجاب حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه به همت مردم عزیز دوره تازه ای از مدیریت را در کشور ما رغم زده و میدان را برای تلاشی نو و مدیرانی تازه نفس گشوده است.

ملت ما با اکثریت قاطع شخصیتی انقلابی و دانشمند و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه های گوناگون را به ریاست جمهوری برگزیده است.

سخن صریح و قاطع و صادقانه ایشان در تعهد به خدمتگزاری و رفع محرومیت و مبارزه با فساد و لحن افتخار آمیز ایشان در پایبندی به اسلام و آرمانهای انقلاب که با منش مردمی و ساده زیستی همراه بود، دلها و آراء مردم را متوجه ایشان کرد و مسئولیت مهم ریاست جمهوری را بر دوش ایشان نهاد.

اینجانب ضمن تبریک به ملت شریف و آزاده؛ رای آنان را تنفیذ و جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.

بدیهی است که رای ملت و تنفیذ اینجانب تا هنگامی است که ایشان به تعهد خود به صراط مستقیمی که تاکنون در آن حرکت کرده اند، یعنی راه اسلام و آرمان های نظام اسلامی و دفاع از حقوق ملت و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان پایبند باشند که به توفیق الهی همواره چنین خواهد بود انشاء الله.

رئیس جمهور محترم را به توکل به خداوند قادر و اغتنام فرصت زود گذر و اخلاص در عمل و بکارگیری همه توان و بهره گیری از ظرفیت عظیم انسانی کشور در راه دستیابی به تقوای بالایی که اعلام کرده اند، توصیه می کنم و کمک و هدایت الهی را برای ایشان و همه مسئولان کشور مسئلت می نمایم.

مقام معظم رهبري در اين حكم خاطر نشان كردند : بديهي است كه راي ملت و تنفيذ اينجانب تا هنگامي است كه ايشان (احمدي‌نژاد) به تعهد خود و صراط مستقيمي كه تاكنون در آن حركت كرده‌اند ، يعني راه اسلام و آرمانهاي نظام اسلامي و دفاع از حقوق ملت و ايستادگي در برابر مستكبران و زورگويان پايبند باشند."
حضرت آيت الله خامنه‌اي خاطر نشان كردند: " رييس جمهوري محترم را به توكل به خداوند قادر و اغتنام فرصت زودگذر و اخلاص در عمل و بكارگيري همه توان و بهره‌گيري از ظرفيت عظيم انساني كشور در راه دستيابي به هدف‌هاي والايي كه اعلام كرده‌اند ، توصيه مي‌كنم."

در بخش ديگري از اين حكم آمده است : " انتخابات نهم ، سيلي ملت ايران بر گونه دشمناني بود كه مردم سالاري برخاسته از ايمان اسلامي را برهم زننده جادوي تبليغاتشان بر ضد اسلام مي‌دانند و درخشش اين ستاره رابرپيشاني نظام اسلامي برنمي‌تابند."

" ايران اسلامي ، عزم و تصميم خود ، نشاط و سرزندگي خود و حضور پرمعنا و مبارك خود را يكبار ديگر به رخ مستكبران كشيد وشيطان بزرگ رايكبار ديگر ناكام ساخت ."

 




 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo