شهید آوینی

 

دریافت مدال شجاعت به خاطر قتل 26 فلسطینی

یك تروریست صهیونیست به قتل 26 فلسطینی اعتراف كرد و از دولت رژیم صهیونیستی مدال شجاعت گرفت.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: این صهیونیست روسي‌الاصل كه فرماندهی واحد عرب‌های نیروهای مرزی این رژیم را بر عهده دارد، از زمان آغاز انتفاضه مسجدالاقصی در ماه سپتامبر سال 2000 تاكنون، 26 مبارز فلسطینی را كه بیشتر آنها از رهبران گروه‌های فلسطینی به ویژه جنبش جهاد اسلامی در كرانه باختری بوده‌اند كشته است.

به نوشته «یدیعوت آحارنوت»، آخرین جنایت این تروریست اسرائیلی معروف به «صیاد»‌، ترور «موید موسی» یكی از نیروهای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در منطقه طولكرم بوده است.
این تروریست صهیونیست در گفت‌وگو با روزنامه «یدیعوت آحارنوت» داستان كشتار فلسطینیان را كه خود و معاونان و دستیارانش مرتكب شده‌اند روایت كرده و گفته كه وی در یكی از این جنایت‌های ضد فلسطینی زخمی شده و در پایان از دولت اسرائیل به نشانه تقدیر از اقدامات و ترورهایش، دومین مدال ارتش اسرائیل یعنی مدال شجاعت دریافت كرده است.

یكی از سخنگویان گردان‌های قدس در طولكرم در واكنش به انتشار این خبر گفت: «مبارزان فلسطینی از تهدیدات دشمن بیمی ندارند و برای شهادت یا پیروزی مي‌جنگند».

این سخنگوی فلسطینی با تهدید متقابل این جنایتكار اسرائیلی افزود: «مبارزان فلسطینی به همه مبارزان خود آموزش داده فرمانده واحد عرب‌های نیروهای مرزی اسرائیل را كه بر كشتار مبارزان نظارت دارد به هلاكت برسانند».

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo