شهید آوینی

 

همایش بزرگ موذنین استان تهران برگزار می شود

اولین همایش موذنین استان تهران با هدف شناسایی، سازماندهی، آموزش و تجلیل از موذنین استان تهران 11 شهريور در مسجد بلال برگزار مي شود.

این همایش در راستای تقویت اذان زنده در سه مرحله اجرا می شود که اولین مرحله آن 27 رجب مصادف با مبعث رسول اکرم (س) با شرکت 3 هزار نفر از موذنین مساجد، ادارات، سازمانها و ... برگزار می شود.

محمدرضا پور معین دبیر ستاد اذان استان تهران همایش موذنین را از مقدمات طنین انداز شدن اذان در سه نوبت در سطح شهر تهران دانست و گفت: اولين همایش موذنین با هدف شناسایی و تقدیر از موذنین استان تهران و تجديد میثاق با آرمانها و اهداف آنها در راستاي تقويت اذان زنده برگزار مي شود.

پور معین از وجود 5 هزار نفر موذن در سطح استان تهران خبر داد و گفت: دومین همایش موذنین اواخر سال 84 با هدف آموزش موذنین با همکاری سازمانها و وزارتخانه ها برگزار می شود.

وی افزود: ستاد اذان استان تهران از آغاز سال 84 با هدف تقویت فرهنگ اذان مجری طرح گلبانگ، طرح پخش زنده اذان را با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان صدا و سیما، بسیج ادارات، شورای اسلامی شهر تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اداره آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز برگزار كرده كه این طرح قرار است در شش مرحله برگزار شود.

پور معین خاطرنشان کرد: طرح گلبانگ در مدت دو سال در سطح استان تهران اجرا می شود که در این مدت در 29 هزار نقطه شهر تهران مکانهایی با کمک خیرین و ستاد اذان استان تهران برای پخش اذان در سه نوبت طراحی و ساخته خواهد شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo