شهید آوینی

 

مراسم بزرگداشت ارتحال شیخ محمد تقی بهلول

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت در گذشت آیت ا... بهلول، محور قیام مسجد گوهرشاد اعلام كرد: مراسم بزرگداشت این عالم فقید و مجاهد نستوه در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه آمده است: این فقیه مجاهد به عنوان یار صدیق امام راحل ( ره) در طول عمر پربركت خویش، خدمت ارزنده‌ای به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی كرد و پایبندی وی به ارزش‌ها و مبانی اسلامی اصیلی و زندگی سراسر زهد و پرهیزگاری‌اش زبانزد خاص و عام بود بطوری كه نام حاج شیخ محمد تقی بهلول در تاریخ حوادث كشف حجاب رضاخانی به ثبت رسیده و این مبارز كهنسال در واقعه قیام مسجد گوهرشاد با سخنرانی پرشور خود نقش اول را در قیام مردمی داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن آرزوی غفران الهی و علو درجات برای این مجاهد نستوه و روحانی جلیل القدر، از مردم خداجو و قدرشناس تهران دعوت كرد؛ در مراسم بزرگداشت حضرت آیت ا.. بهلول كه ساعت 30/17 روز یكشنبه نهم مرداد ماه در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزاری می‌شود، شركت فرمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: همچنین تشییع پیكر پاك آن علامه نستوه ساعت 10 صبح روز دوشنبه دهم مرداد ماه در مشهد مقدس و در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجج تشییع و پیكر روحانی ایشان از آن مكان مقدس به منظور خاكسپاری به زادگاه وی در گناباد انتقال می‌یابد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo