شهید آوینی

 

وبلاگ‌ها اذان می‌گویند ...

اولین سرویس اذان‌گوی اینترنتی با هدف تبلیغ فرهنگ نماز اول وقت توسط پارسی بلاگ عرضه شد، وبلاگ‌های فارسی و همه سایت‌های اینترنتی از این پس می‌توانند از این سرویس به صورت رایگان استفاده كنند.

در این سیستم كه هم ‌اینك بر روی قالب‌های سرویس پارسی بلاگ نصب شده است، اوقات شرعی هر روز در صفحه وبلاگ قابل دسترسی خواهد بود. خوانندگان وبلاگ‌ها می‌توانند شهر محل اقامت خود و زمان پخش اذان توسط برنامه اذان‌گو را انتخاب كنند و از آن پس، هنگامیكه صفحه وبلاگ در كامپیوتر كاربر باز باشد، فقره ابتدای اذان پخش خواهد شد.

بنابراین گزارش این سیستم به گونه‌ای طراحی شده كه در وبلاگ‌های خارج از سرویس پارسی بلاگ و حتی در سایت‌های مستقل اینترنتی، قابل استفاده است. برای فعال‌سازی سیستم اذان‌گو، كافیست در هر جای وبلاگ و یا وب‌سایت كه مایل باشید، كد مورد نظر و موجود در سایت www.modir.parsiblog.com را وارد كنید.

یك وبلاگ، پس از تنظیم، می‌تواند در هر شهری، به افق‌همان شهر دریافت كننده اذان باشد، به عبارت دیگر، مدیر وبلاگ، فقط عبارت كد اذان گو را در قالب خود قرار می‌دهد و خوانندگان آن در هر جای ایران كه باشند، تنظیمات خاص خود را برای پخش اذان خواهند داشت.

منب:خبرگزاری شبستان

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo