شهید آوینی

 

دکتر احمدی نژاد شهروند برگزیده شد
باحضور دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور منتخب ملت ایران، از برگزیدگان و نخبگان هنری، علمی و فرهنگی شهر تهران تجلیل شد.

 دراین مراسم   36 نفر از برگزیدگان و نخبگان شهر تهران مورد تجلیل قرارگرفتند و تندیس جشنواره را از دست رئیس جمهور منتخب دریافت کردند و دکتر احمدی نژاد به عنوان شهروند برگزیده انتخاب و تندیس جشنواره از سوی مهندس چمران به وی اهدا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم طی سخنانی تکریم و تجلیل از مردم ایران و نخبگان و برگزیدگان را وظیفه حاکمیت و مدیریت شهری دانست و افزود: زنده بودن یک شهر به تحرک ظاهری یا توجه به مسائل فیزیکی شهر اعم از شهرسازی، محیط زیست، معماری، راهها و پل ها نیست، بلکه باید رابطه معنوی و عاطفی هم با شهروندان برقرار کرد.

مهندس چمران تاکید کرد : در کنار تکامل و پیشرفت فیزیکی شهر، مدیران شهری و دست اندرکاران باید بستر و انگیزه لازم برای تکامل معنوی انسانها و شهرنشینان را نیز فراهم کنند ، چون ما در انتظار مدینه فاضله هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب دکتر احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور ایران مصداق تجلیل و اعتماد مردم ایران و بویژه تهرانی ها به خدمات وی در دوره تصدی شهرداری تهران دانست وافزود : امیدواریم که رئیس جمهور منتخب خدمتگزاری خود را در سمت جدید نیز ادامه دهند.

مهندس چمران با تاکید بر لزوم گسترش عدالت اجتماعی و عدالت محوری در سطح کشور و جهان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم و پویا کردن عدالت و عدالت محوری نه تنها باید پایه و اساس حکومت جمهوری اسلامی قرار گیرد بلکه مواهب آن باید سایر کشورهای اسلامی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وی اضافه کرد: خدمتی که از شهر تهران شروع شده و به کل کشور تسری یافت باید از آن هم فراتر رود و به دنیا نوید عدالت خواهی و اجرای تعالیم اسلام را بدهیم.

چمران در خاتمه تصریح کرد: بر خلاف افرادی که فکر می کنند امام زمان (عج) پس از فراگیر شدن ظلم و ستم در دنیا ظهور خواهد کرد در انتظار روزی هستیم که عدالت پیشگان با گسترش عدالت در سطح دنیا بستر ظهور امام عصر را فراهم کنند.

لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم   36 نفر از برگزیدگان و نخبگان شهر تهران از جمله عزت الله انتظامی، آتیلا پسیانی، حسن ذوالقدر ( مربی تیم ملی تکواندو)، هادی ساعی، خانواده مرحوم آقاسی و خانواده مرحوم استاد موذن زاده اردبیلی مورد تجلیل قرار گرفتند و تندیس جشنواره را از دست رئیس جمهور منتخب دریافت کردند. 

دکتر نغمه ثمینی، سیروس آقاخانی، محبوبه سادات هاشمی نسب، شیما عرب اسدی، زهرا ناجیان اصل، فرهنگ گنج دانش، شادی پریدر، حسن ذوالقدر، حسن ذوالقدر، مهدی عادلی، دکتر منا صالحی، سمیه عزیزی، ساناز توسلی، سید جواد مرتضوی، سلمان ساعتیان، محمد امین حیدری زارع، محمدرضا رودکی، ارفع اطرائی، داود گنجه ای، محمدرضا درویشی، شیوا فتح الهی راد، فرهاد افتخاری، سهراب عاملی، حمیده بیطرف، منصوره شریف زاده، چیستا یثربی، نغمه رضایی، افسانه شعبان نژاد، عرفان نظرآهاری، مهرتاش بابادی و سارا فیض بخش نیز به عنوان برگزیدگان و نخبگان شهر تهران معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند .

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo