شهید آوینی
 

۲۴ مردادماه جاری برگزار می‌شود

دومين دوره مسابقات سراسری نهج‌البلاغه در مشهد
دومين دوره مسابقات سراسری نهج‌البلاغه از ۲۴ مردادماه جاری در مشهد آغاز خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين «محمد رضازاده‌جويباری» رئيس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه كشور، با اعلام اين خبر، تصريح كرد: دومين دوره مسابقات سراسری نهج‌البلاغه در دو مرحله استانی و كشوری برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله استانی اين دوره از مسابقات، روز دوشنبه ۱۷ مردادماه جاری در مراكز استان‌ها انجام شده و ۱۰ نفر از نفرات برتر برای حضور در مرحله نهايی به اين مؤسسه معرفی خواهند شد.
«رضازاده» در ادامه اظهار كرد: اين مسابقه در پنج رشته حفظ كل، خطبه‌ها، نامه‌ها، حكمت‌ها و ترجمه و مفاهيم نهج‌البلاغه برپا خواهد شد.
رييس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تصريح كرد: مرحله نهايی دومين دوره مسابقات سراسری نهج‌البلاغه در دو بخش كتبی و شفاهی در دو گروه بانوان و آقايان انجام می‌شود.
وی در پايان يادآور شد: به نفرات برتر اين دوره از مسابقات جوايز نفيسی شامل هزينه سفر زيارتی عمره مفرده، عتبات عاليات و سوريه اعطا خواهد شد.
گفتنی است، دومين دوره مسابقات سراسری نهج‌البلاغه توسط مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه و با همكاری سازمان تبليغات اسلامی و صداوسيما از روز دوشنبه ۲۴ مردادماه جاری در سازمان تبليغات اسلامی مشهد آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه می‌يابد.
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo