شهید آوینی
 
حملات ۱1 سپتامبر كار دولت آمریكا بود

حملات ۱1 سپتامبر كار دولت آمریكا بود

خلبان مشهور آمریكایی كه سابقه 35 سال پرواز در هواپیمایی پان امریكن را دارد گفت: ‌دولت نمی تواند ما را بفریبد، ‌حملات 11 سپتامبر كار خود حكومت بود.  

به نقل از پایگاه اینترنتی آركتیك بیكن (arcticbeacon)، «راس ویتنبرگ» خلبان آمریكایی كه پیش از این خلبان هواپیمای جنگنده بوده است و اكنون خلبان خبره بوئینگ محسوب می شود، گفت: ‌همان ها كه كارهای كثیفی مثل ترور كندی و حمله به بندر پرل هاربر را انجام دادند، حملات ساختگی 11 سپتامبر ایجاد كردند.

این خلبان با سابقه كه خود در زمان جنگ ویتنام خلبان جنگنده های آمریكایی بوده است، گفت: شاید حكومت بتواند با برنامه های ساختگی، مردم را بفریبد اما من كه در خلبانی بوئینگ خبره هستم، می فهم كه چنین كاری قطعا كار حكومت بوده است.

ویتنبرگ از رسانه ها خواست مردم آمریكا را از خواب غفلتی كه دولت آنها را بدان فرو برده است، بیدار كنند و افزود: ما باید بیدار شویم زود هم باید بیدار شویم تا بتوانیم از چنین كارهایی جلوگیری كنیم.

ویتنبرگ در ادامه سخنان خود در تشریح ساختگی بودن حملات 11 سپتامبر گفت: من پرونده تحقیق از حوادث 11 سپتامبر را بررسی كرده ام. در این پرونده حداقل 110 دروغ واضح ثبت شده است و در موارد بی شماری نیز واقعیت ها پوشاند شده اند.

خلبان آمریكایی با اشاره به اظهارات رایس وزیر خارجه آمریكا در همین زمینه گفت: رایس دروغ گوی وقیحی است. اگر من 10 دقیقه با او روبرو شوم با برملا كردن دروغ هایش، اشك این خانم را در خواهم آورد.

ویتنبرگ می‌افزاید: مانورهایی كه دولت مدعی است هواپیماهای حمله كننده به برج‌های دوقلو برای رسیدن به آنها داده اند و از شكار هواپیماها در امان مانده اند اصولاً با هواپیما های بزرگی مانند بوئینگ غیر ممكن است. علاوه بر این ‌هر كس سوخت جت را بشناسد می فهمد كه با سوخت جت و منفجر كردن آن نمی توان آن دو ساختمان غول پیكر را پایین آورد.

راس ویتنبرگ گفت حملات یازده سپتامبر برگی دیگر از فعالیت های خجالت آور نو محافظه كاران آمریكا است كه باید مردم را از آن آگاه كرد.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo