شهید آوینی
 
نمايشگاه فرهنگ فاطمی با محصولات فرهنگی و ادبی در حال برگزاری است

دومين نمايشگاه فرهنگ فاطمی با شركت بيش از ۸۰ مؤسسه و مركز فرهنگی داخلی و خارجی در مؤسسه فرهنگ شهر در حال برگزاری است و ده‌ها نويسنده و هنرمند در قالب آثار ادبی و هنری به روايت زندگی و شهادت بزرگ بانوی بهشت پرداخته‌اند.

به نقل از روابط عمومی و امور بين‌المللی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اين نمايشگاه كه از پنجم تير، همزمان با آغاز ايام فاطميه گشايش يافته است، تا پنجم مرداد همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

«مجيد مهدوی» دبير دومين نمايشگاه فرهنگ فاطمی با اشاره به تخفيف ويژه اقلام فرهنگی ارائه شده شامل كتاب و صنايع دستی در نمايشگاه گفت: محصولات ناشرين و مؤسسات فرهنگی هنری با ۱۰ تا ۷۰ درصد تخفيف عرضه می‌شود.

وی اين نمايشگاه را شامل غرفه‌های فرهنگسراها و ساير مؤسسات و مراكز فرهنگی داخلی و خارجی و همچنين نمايشگاه اختصاصی بانوان ذكر كرد.

«مهدوی» گفت: امسال در كنار مؤسسات، مراكز و انتشارات داخلی ۸ مركز بين‌المللی از لبنان، فلسطين، مصر، بنياد بين‌المللی غدير و ساير كشورهای مسلمان در نمايشگاه حضور دارند.

وی افزود: در نمايشگاه ويژه بانوان برنامه‌های مشاوره و خدمات ويژه فرهنگی به اين قشر ارائه می‌شود. «مهدوی» از شهروندان تهرانی و ميهمانان تابستانی شهر تهران دعوت كرد با حضور در دومين نمايشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی و بازديد و بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع، مسابقات، نمايشگاه‌ها، غرفه‌ها و محصولات عرضه شده در نمايشگاه بر حال و هوای معنوی اين ايام كه سالروز شهادت و ولادت بزرگ بانوی دو عالم را به هم پيوند زده است، بيفزايند.

گفتنی است، دومين نمايشگاه بزرگ و فرهنگ فاطمی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در ضلع جنوبی پارك شهر، خيابان بهشت، كوی شيخ فضل‌الله نوری، مؤسسه فرهنگ‌شهر داير می باشد.

منبع:خبرگزاری قرآنی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo