شهید آوینی
 
ستاره‌هاي دنباله‌دار»، روايتي از زندگي‌ شهيد زين‌الدين

كتاب «ستاره‌هاي دنباله‌دار»، زندگي‌نامه شهيد مهدي‌ زين‌الدين فرمانده لشكر 17علي ابن ابيطالب است، كه به وسيله مهدي مطلق گردآوري و انتشار يافت.

اين كتاب كه سرگذشت زندگي شهيد مهدي زين‌الدين فرمانده لشكر 17 علي ابن ابيطالب را به صورت خاطره از نزديكان و همرزمان شهيد ترسيم كرده،‌ گوشه‌اي از خاطرات دوران كودكي و خصوصيات بارز اخلاقي ايشان را از زبان خانواده وي و به ويژه مادر ايشان بيان كرده است.

اين كتاب كه با شرح موضوعاتي چون علاقه به روحانيت، كمك به پدر در امور زندگي، موفقيت در تحصيل علم و مبارزات سياسي وي عليه رژيم شاهنشاهي در دوران نوجواني آغاز مي‌شود؛ در بخش‌هاي بعدي مبارزات خالصانه شهيد زين‌الدين در دوران دفاع مقدس و بخشي از صحبت‌هاي او را در جمع رزمندگان بيان مي‌كند.

حالات عرفاني، تدبير به جا و صحيح فرمانده در مواقع حساس جنگ با وجود سن كم و سادگي و تواضع از جمله مواردي است كه در اين كتاب از زبان همرزمانش مطرح شده است.

كتاب «ستاره‌هاي دنباله دار» به وسيله گروه فرهنگي-هنري «تا ظهور» و با حمايت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در 92 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و قيمت 600 تومان به بازار نشر عرضه شده است

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo