شهید آوینی
رهبر معظم انقلاب پس از شركت در انتخابات:
راي به هر يك از هفت كانديدا در واقع راي به قانون اساسي و نظام اسلامي است
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در دقايق اوليه آغاز راي گيري انتخابات رياست جمهوري با حضور در محل صندوق سيار 110 در حسينيه امام خميني (ره)، راي خود را به صندوق انداختند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بعد از انداختن راي خود به صندوق در گفتگو با خبرنگار واحد مركزي خبر شركت در انتخابات را يك عمل صالح برشمردند و تاكيد كردند: عمل صالح بايد با شوق و در وقت خود انجام گيرد.
ايشان با تاكيد بر اين كه حضور در انتخابات، ايجاد يك امكان جديد براي كشور در چهار سال آينده است، خاطرنشان كردند: مردم ايران با حضور خود در پاي صندوقهاي راي و راي به هر يك از هفت كانديدا، در واقع به قانون اساسي و نظام اسلامي راي مي‌دهند.
مقام معظم رهبري اظهار اميدواري كردند با حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي و انتخابات آنان، يك فرد و دولتي بر سر كار بيايد كه توانائي رفع مشكلات و برآوردن نيازهاي كشور را داشته باشد.
حضرت آيت الله خامنه‌اي همچنين با اشاره به تبليغات دشمنان نظام اسلامي براي حضور كم رنگ مردم در انتخابات، افزودند: دشمنان اين نظام نمي‌خواهند نظام اسلامي ايران كه ضمن هويت ديني خود، متكي به آراء مردم است و مظهر بزرگ مردم سالاري ديني مي‌باشد به عنوان يك الگو موفق در منطقه و جهان معرفي شود.
ايشان خاطرنشان كردند: افراد مستقل و با انصاف در دنياي غرب نيز اذعان دارند، هيچ دموكراسي در منطقه به استقرار، گسترش و شيوائي مردم سالاري ديني در ايران وجود ندارد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo