شهید آوینی
 
مدرسه حفظ قرآن کریم راه اندازی شد

همزمان با شروع فصل تابستان و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای حفظ قرآن و بهره گیری معنوی از این کتاب آسمانی ، فرهنگسرای قرآن مدرسه حفظ قرآن کریم را راه اندازی کرد .

کودکان 5 سال به بالا و همچنین بزرگسالان می توانند به عضویت این مدرسه در آمده و در مدت 3 تا 5 سال حافظ کل قرآن کریم شوند .

محمد رضا پورمعین رئیس فرهنگسرای قرآن در این مورد گفت : این مرکز با روش صوتی ، بوسیله یک دستگاه دیجیتال افراد را برای حفظ قرآن یاری می کند . این دستگاه قادر است تا به صورت نامحدود آیات و حروف  قرآن کریم را تکرار کند.

وی با اعلام اینکه داشتن یک همراه واجد شرایط در منزل ، بعنوان معلم راهنما از شرایط پذیرش علاقمندان در این مدرسه است ، گفت : معلم راهنما یعنی فردی که در منزل بوده و واجد شرایطی باشد تا بتواند دانشجو را برای حفظ ، پاسخگویی و آمادگی لازم همراهی کند .

رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به اعطای گواهینامه در پایان دوره حفظ قرآن کریم ، از اعتبار این مدرک خبر داد و گفت : این مدرک در کشورهای مالزی و حوزه خلیج فارس و بویژه در عمان ارزش دارد .

عموم علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با واحد آموزش فرهنگسرای قرآن تماس گرفته و یا به این فرهنگسرا واقع در خیابان قزوین ، میدان شمشیری مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo