شهید آوینی
 
مراسم پایانی جشنواره دانشجویی فیلمنامه نویسی با موضوعات قرآنی برگزار شد

مراسم پایانی نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی با موضوعات قرآنی با حضور نفرات برتر این جشنواره و جمعی از دانشجویان علاقه مند، مسئولان دانشگاه تهران، وزارت علوم و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر امید، فضای دانشگاه را برای برگزاری چنین جشنواره هایی بسیار مستعد دانست و اظهار داشت: بالغ بر 200 اثر هنری با موضوع قرآنی به دبیرخانه جشنواره رسیده که این به خوبی، وجود ظرفیت لازم برای آوردن قرآن به صحنه زندگی را در فضای دانشگاه بیان می دارد.

دکتر امید با اشاره به برگزاری جشنواره هایی از این دست و به خصوص برگزاری دومین جشنواره قرآنی در سال آینده آمادگی دانشگاه تهران را اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد سازمان های علاقه مند به نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه، در این راه مهم یاری گر دانشگاه باشند.

همچنین مهندس مغازه - مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - همکاری بزرگترین رسانه ملی را با بزرگترین دانشگاه کشور از ویژگی های مهم و جالب این جشنواره دانست. وی دومین ویژگی این جشنواره بزرگ را در خدمت گرفتن هنر برای بسط معارف اسلامی ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد در جشنواره های بعدی به جای سه سازمان، سی سازمان پشتیبان چنین اقدام ارزشمندی باشند.

فراخوان جشنواره فیلمنامه نویسی با موضوعات قرآنی در سه بخش فیلمنامه، نمایشنامه و نماهنگ، ماه رمضان سال گذشته اعلام شد و اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تهران، اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی به طور مشترک برگزار کننده این جشنواره بودند

منبع:خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo