شهید آوینی
 
دانشجویان به جمع زائرین مرقد مطهر امام (ره) می پیوندند

با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دانشگاه های مختلف کشور، دانشجویان در قالب کاروان های زایرین حرم روح الله به خیل عظیم عزاداران و عاشقان خمینی کبیر می پیوندند.

به نقل از ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، چهار دستگاه اتوبوس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برای زیارت مرقد مطهر امام (ره) به سوی تهران اعزام می شوند و نمایشگاهی از آثار خوشنویسی اشعار حضرت امام (ره) و عکس های زندگی مبارک ایشان در این دانشگاه برپا و مراسم عزاداری و شب شعر نیز سه شنبه 10 خرداد برگزار می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز با اجرای مراسم ویژه عزاداری و نوحه خوانی در تمامی خوابگاه های دانشجویی در 14 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء و اجرای صبحگاه مشترک کارکنان در محل نمازخانه آموزشی دانشگاه شاهد، زمینه حضور گسترده دانشجویان را در مراسم شانزدهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فراهم می کند.

دانشگاه صنعتی سهند نیز برنامه هایی نظیر برگزاری مراسم سوگواری سالگرد ارتحال امام (ره)، اعزام کاروان دوچرخه سواری به حرم مطهر، اعزام اساتید، کارکنان و دانشجویان به حرم مطهر (ره)، پخش فیلم گزیده سخنرانی حضرت امام (ره)، برگزاری مسابقه مقاله نویسی و برگزاری نمایشگاه عکس از زندگی و سخنان حضرت امام را درنظر گرفته است.

واحد استهبان دانشگاه آزاد اسلامی نیز اقدام به تنظیم و انتشار ویژه نامه و بروشورهای مربوط به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) کرده و شرایط و مقدمات حضور اساتید ، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه را در جشنواره سراسری فرهنگی، هنری و پژوهشی یادواره حضرت امام (ره) فراهم کرده است.

علاوه بر این دانشجویان دانشگاه آزاد واحد استهبان در قالب کاروان های زیارتی برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام می شوند.

منبع:خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo