شهید آوینی
 
سيد حسن نصرالله بار ديگر با خلع سلاح حزب‌الله لبنان مخالفت كرد

رهبر حزب‌الله لبنان گفت اين جنبش هر دستي را كه سعي در گرفتن سلاحهاي حزب‌الله داشته باشد، قطع خواهد كرد.

به گزارش آسوشيتدپرس، «سيد حسن نصرالله» كه تحت فشار آمريكا و رژيم صهيونيستي براي خلع سلاح قرار دارد،‌ روز گذشته تاكيد كرد سلاحهاي حزب‌الله براي دفاع از لبنان لازم است اما اين جنبش مايل به گفت‌‌وگو در خصوص وضعيت سلاحهايش است.

اظهارات نصرالله در روز چهارشنبه در سالروز مقاومت و آزادي در لبنان بيان شد. در اين روز جنبش حزب‌الله لبنان توانست مناطق جنوب لبنان را از اشغال رژيم صهيونيستي آزاد كند. قرار است انتخابات پارلماني در لبنان برگزار شود و حزب‌الله نيز نامزدهايي را براي آن معرفي خواهد كرد.

لبنان در حالي پنجمين سال آزادي جنوب از اشغال صهيونيست‌ها را جشن مي‌گيرد كه آمريكا با همدستي رژيم صهيونيستي، فشارهاي سياسي و تبليغاتي گسترده‌اي را عليه حزب الله لبنان آغاز كرده است.

لبنان با وجود همه فشارها و دخالت‌هاي خارجي براي برهم زدن ثبات و وفاق ملي و ايجاد تنش در اين كشور، شاهد نيروها و گروههايي است كه به فكر آرامش و برقراري ثبات اين كشور در خاورميانه هستند.

اين كشور با همه‌ كوچكي خود، از حيث تعدد مذاهب، طايفه‌ها،جريان‌هاي فكري و احزاب سياسي، يكي از مهم‌ترين كشورهاي خاورميانه و قلب جهان عرب بشمار مي‌رود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo