شهید آوینی
 
آمادگی استان تهران برای برپایی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران گفت: شهرستانهای استان تهران كلیه اقدامات لازم جهت اسكان و پذیرایی زائران حرم حضرت امام (ره) را مهیا كرده‌اند.

به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، بهروز كرمی با اشاره به تأكید استاندار تهران به فرمانداران مبنی بر استفاده از كلیه امكانات استان جهت برپایی هرچه باشكوه مراسم سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان كرد: فرمانداریها و شهرداری های استان تهران باید ضمن استقبال مطلوب از زائران حرم مطهر از سراسر كشور در مبادی ورودی استان با ارائه تسهیلات، امكان اعزام زائران استان تهران به حرم مطهر را نیز به نحو مطلوب فراهم كنند.

وی با اشاره به آمادگی فرمانداری ری برای برگزاری مراسم ارتحال تأكید كرد: هماهنگی كامل با شبكه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر جهت ایجاد پست های درمانی و امدادی رایگان در حرم و برقراری ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر و همچنین ایجاد طرح های ویژه ترافیكی و استقرار واحدهای گشت و كنترل در مسیرهای منتهی به حرم به نحو مطلوب صورت گرفته است.

كرمی افزود: ارائه خدمات به 110 هزار نفر از زائران به طور مستقیم به فرمانداری ری سپرده شده است و فرمانداری شهرستان نیز با هماهنگی شهرداری های تهران، باقرشهر، كهریزك و حسن آباد همچنین نیروی انتظامی ساماندهی امور مربوط به سد معبر را انجام خواهد داد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo