شهید آوینی
 
حركت عاشقان امام راحل از نقاط مختلف ایران به سوی حرم مطهر
جانبازان مشهدی فاصله "حرم تا حرم" را با دوچرخه طی می کنند

هشت نفر از جانبازان مشهدی در قالب کاروان "حرم تا حرم" فاصله بارگاه رضوی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) تا حرم مطهر امام خمینی (ره) را با دوچرخه طی می کنند .

اعضای این کاروان بعدازظهر روز چهارشنبه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد و زیارت امام رضا (ع) ، سفر ده روزه خود را تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند .

این اقدام فرهنگی جانبازان ، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) انجام می شود .

اعضای این کاروان برای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در مسیر شهرهای نیشابور ، سبزوار، شاهرود، دامغان، سمنان ، گرمسار و ورامین ضمن حضور در گلزارشهدا، با گلگون کفنان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق می کنند .

دیدار با مقامات کشوری در تهران ،  زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت عبدالعظیم حسنی از دیگر برنامه های این گروه  اعلام شده است .

حركت عاشقان خمینی كبیر(ره) با پای برهنه از رشت به سوی حرم مطهر آغاز شد

مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) همچون سال‌های گذشته از مصلای امام خمینی(ره) شهرستان رشت، حركت عاشقانه خود را به سوی مرقد محبوب خود آغاز كردند.

به نقل از روابط عمومی ستاد مركزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مردم استان گیلان كه هر ساله در سوز فراغ امام خود،به تعزیت می‌نشینند، در شانزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیز در قالب كاروانی متشكل از خیل عظیم مشتاقان حضرت امام (ره) ، با پای پیاده سفر معنوی خود را به سوی مرقد مطهر آغاز كردند.

این كاروان با استقبال مقامات و مسئولان محلی و مردم شهرها و روستاهای مسیر حركت همراه خواهد بود .

دوچرخه‌سواران استان یزد تا حرم مطهر حضرت امام (ره) ركاب می‌زنند

كاروان دوچرخه سواران استان یزد، كیلومترها راه را با شوق زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ركاب می‌زنند.

به نقل ازروابط عمومی ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام (ره)، اداره كل تربیت بدنی استان یزد، اعزام ورزشكاران ، مربیان ، داوران و مسئولان ورزشی استان به حرم مطهر، برگزاری مسابقه قرآن كریم برای ورزشكاران این استان، برگزاری مسابقه وصایای امام برای مربیان و داوران، برگزاری همایش كوهنوردی بانوان و برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان مهریز در دوازدهم خرداد ماه ، از دیگر برنامه‌های اداره كل تربیتی بدنی استان یزد در شانزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعلام كرد.

پنج هزار دونده با حضرت امام (ره) تجدید بیعت می‌كنند

هیات ورزش‌های همگانی استان تهران در فراخوانی كه به مناسبت ایام ارتحال امام (ره) صادر كرده است، از برگزاری مسابقه دو همگانی به مناسبت ایام سوگواری خبر داد.

با فراخوان هیات ورزش‌های همگانی استان تهران مبنی بر برگزاری مسابقه دو همگانی ویژه ارتحال امام (ره) پنج هزار دونده روز یازدهم خرداد از میدان جهاد به سوی مرقد مطهر امام (ره) می‌دوند.
مسئول روابط عمومی ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام (ره) با اعلام این خبر به شبستان افزود: هیات ورزش‌های همگانی اداره كل تربیت بدنی استان تهران این مسابقه را در رده سنی بزرگسالان و ویژه آقایان برگزار می‌كند.

گفتنی است هماهنگی برای اجرای این مسابقه كه ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 11 خردادماه آغاز می‌شود توسط ادارت تربیت بدنی سطح استان تهران و شهرستانهای فیروزكوه، طالقان، شهریار، دماوند، ورامین، رباط كریم، ساوجبلاغ، فشم، كرج و اسلامشهر و با هدف تجدید میثاق با رهبر فقید انقلاب انجام شده است

ایستگاه عكاسی 14 خرداد در مرقد مطهر برپا می‌شود

ایستگاه عكاسی 14 خرداد به منظور كشف استعدادهای كودكان نوجوانان در عكاسی در مرقد مطهر امام (ره) برپا می‌شود.

به گزارش ستاد خبری حوزه هنری، «انجمن عكاسان فرد» با همكاری خانه عكاسان ایران حوزه هنری به منظور گرامیداشت یاد و خاطر رهبر كبیر انقلاب و در راستای شناسایی و رشد استعدادهای نهفته در كودكان و نوجوانان، روزهای 14 و 15 خرداد ماه جاری همزمان با بزرگداشت شانزدهمین سالگرد ارتحال، ایستگاه عكاسی 14 خرداد را در محل مرقد مطهر برگزار می‌كند.

در این ایستگاه عكاسی كودكان و نوجوانان سنین 7 تا 17 سال می‌توانند زیر نظر مربیان این ایستگاه عكاسی، به طور رایگان از لحظات این مراسم اقدام به عكاسی كنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo