شهید آوینی
اعضاء انجمن های اسلامی دانش آموزان خواستار شدند:
ساماندهی گردان های عملیاتی حفاظت از قرآن کریم

انجمن اسلامی دانش آموزان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت نظامیان آمریکائی به قرآن کریم در زندان گوانتانامو، خواستار ساماندهی گردان های عملیاتی حفاظت از قرآن کریم شد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بار دیگر نظامیان دولت استکباری آمریکای جنایتکار فاجعه آفریده و این بار در زندان گوانتانامو اهانت های شرم آوری علیه قرآن کریم، این کتاب مقدس الهی میلیاردها مسلمان جهان - روا داشته که بازگو کردن این اهانت نیز شرم آور است با واکنش غیرتمندانه ملت های مسلمان و آزاده در بسیاری از کشورهای اسلامی رو به رو گردید و جمعی از اعتراض کنندگان نیز در این مسیر به شهادت رسیدند ولی با کمال تاسف، این اقدام آ»ریکایی ها در ایران اسلامی با واکنش روبه رو نشد.

اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان ضمن ابراز تاسف شدید نسبت به این اهانت شرم آور، به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب بر حق او مقام معظم رهبری تسلیت و تعزیت می گوید و موارد ذیل را خواستار است :

1- دولت محترم و مسئولان نظام هرچه سریع تر در مقابل این اقدام زشت و مشمئز کننده جنایتکاران آمریکایی موضعی روشن، قاطع و استوار اتخاذ نماید و مراتب اعتراض شدید همه ملت مسلمان ایران به ویژه دانش آموزان غیرتمند و مسلمان را به آگاهی دشمنان برساند.

2- از ملت ایران می خواهیم که با حرکت های قانونمند و مطابق ضوابط اجتماعی - سیاسی کشور نسبت به اهانت اخیر نظامیان آمریکا به ساحت مقدس قرآن کریم اعتراض نمایند و عکس العمل در خور و شایسته ای را از خود نشان دهند.

3- اعضای انجمن های اسلامی آمادگی دارند تا تحت فرماندهی مقام معظم رهبری گردان های عملیاتی حفاظت از قرآن کریم را سامان دهند و در مقابل دشمنان دین و اسلام دست به عملیات انقلابی بزنند.

4- به یقین ارادت مسلمانان و حساسیت مسئولان کشور و نظام در مقابل اهانت به قرآن کاستی و سستی نیافته و شایسته است ایران اسلامی نقش خود را همچون گذشته ها به عنوان ام القرای اسلام ایفا نماید.

5- دانش آموزان مسلمان هرگز جنایتکاران آمریکایی را نخواهند بخشید و تحت نظر مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای از هیچ اقدامی در جهت حمایت از فرهنگ قرآن کریم دریغ نخواهند ورزید.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo