شهید آوینی
 
توسعه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی از طریق افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار

 برای اولین بار کلیه مقررات، قوانین و شرح خدمات مربوط به جامعه ایثارگری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» در اختیار خانواده‌های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسعود توانا مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سوم خرداد با بیان مطلب فوق افزود :پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان «ایثار» همزمان با سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت‌ : به دنبال ادغام نهادهای ایثارگری ضرورت ایجاد یک پایگاه اطلاع رسانی واحد برای بنیاد شهید و امور ایثارگران احساس می‌شد تا نسبت به رفع نیازهای اطلاعاتی مراجعین پاسخگو باشد.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت مشکل عدم دسترسی جامعه  به آخرین اطلاعات مربوط به خدمات معیشتی و رفاهی، آموزشی و فرهنگی، بهداشتی و درمانی و حقوقی و قضایی بنیاد به آنان مرتفع میگردد، اضافه کرد :علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.issar.ir از اهداف، سیاستها، قوانین و مقررات، بخشنامه‌ها، و همچنین اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران مطلع شوند.
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo