شهید آوینی
 
برگزاری نخستین کلاس روش داوری بین‌المللی قرآن در قم

مسؤول واحد دارالقرآن مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی قم از تشکیل نخستین کلاس روش‌ داوری کشوری و بین‌المللی قرآن در قم خبر داد.

حجت الاسلام سید حسن اصل ‌نژادی، مسؤول واحد دارالقرآن مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی قم، گفت : کلاس‌های روش داوری کشوری و بین‌المللی قرآن کریم در دو بخش در این مدرسه برگزار خواهد شد. بخش اول به صورت عمومی است که کلیه طلاب مرکز جهانی و مدرسه عالی فقه و اصول می‌توانند در آن شرکت کنند. بخش دوم به صورت تخصصی است که ویژه کسانی است که در مسابقات حفظ و قرائت مرکز مقام اول تا پنجم را کسب کرده باشند، در ارزیابی شفاهی مرکز موفق شوند و یا در دوره‌های عمومی جزء برجستگان دوره به حساب آیند.

بر اساس گزارش رسا، وی با بیان اینکه طول دوره عمومی  9 ماه و تخصصی یک ماه است، افزود: در کلاس‌های تخصصی کارآموزان ، دروس وقف و ابتداء، صوت و لحن، تجوید تکمیلی و عملی و مهارت‌های داوری بین‌المللی قرآن را با حضور اساتید برجسته و بین‌المللی قرآن آموزش می‌بینند.

مسؤول واحد دارالقرآن مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی از علاقمندان خواست تا تاریخ 31 اردیبهشت ‌ماه برای شرکت در این کلاس‌ها به معاونت فرهنگی ـ تربیتی مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی قم مراجعه کنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo