شهید آوینی
 
نمایشگاه تازه‌های کتب قرآنی جهان اسلام برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه آثار مرکز فرهنگ و معارف قرآن و تازه‌های کتب قرآنی جهان اسلام از 23 تا 27 اردیبهشت در نگارستان اشراق قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی خراسانی، رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اعلام برگزاری دومین نمایشگاه آثار مرکز فرهنگ و معارف قرآن، اطلاع رسانی در زمینه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه پژوهش‌های قرآنی را از اهداف این نمایشگاه ذکر کرد و افزود : این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر پژوهشگران به ویژه طلاب حوزه‌های علمیه با آخرین دستاوردهای مرکز فرهنگ و معارف قرآن و کسب آگاهی از آخرین کتب منتشر شده درباره پژوهش‌های قرآنی دنیای اسلام برگزار می‌شود.

وی عرضه جدیدترین آثار و کتب قرآنی کشورهای اسلامی را از ویژگی‌های این نمایشگاه ذکر کرد و افزود : تازه ‌ترین کتب قرآنی انتشار یافته در جهان اسلام از کشورهای مصر، عربستان، لبنان، سوریه و امارات متحده عربی، از جمله آثار عرضه شده در این نمایشگاه خواهد بود.

مسؤول مرکز فرهنگ ومعارف قرآن، تعداد عناوین کتب عرضه شده در نمایشگاه را بیش از هزار موضوع عنوان کرد و افزود : از این تعداد، 545 عنوان، آثار قرآنی کشورهای اسلامی و مابقی آثار قرآنی منتشر شده در داخل کشور است که برای تهیه آنها، 120 میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است مرکز فرهنگ و معارف قرآن با تولید آثار برتر قرآنی، تهیه بزرگترین معجم‌ها و دایره‌المعارف‌های قرآنی جهان اسلام، پاسخگویی به دهها هزار پرسش قرآنی و انتشار هزاران صفحه مطالب قرآنی در رسانه‌های کشور، برای ترویج معارف قرآن کریم در عرصه‌های گوناگون تلاش گسترده‌ ای کرده است که این آثار در نمایشگاه ارایه می‌شود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo