شهید آوینی
 
دیدار پرشور مردم رفسنجان با رهبر معظم انقلاب اسلامي

رهبر معظم انقلاب صبح روز يكشنبه در اجتماع عظیم مردم پرشور و شوق رفسنجان، تاکید کردند مسوولان کشور باید بگونه ای عمل کنند که مردم، عدالت را به عنوان هدف اساسی انقلاب، در همه امور کشور و جامعه احساس کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره"به تلاشهای امام خمینی(ره) به عنوان رهبر، پدر و معمار انقلاب و فداکاری ملت "برای برپایی نظام اسلامی و مبتنی بر عدالت افزودند: هدف نهایی اسلام آن است که مردم از معیشتی شایسته، آسودگی و امنیت خاطر و آزادی فکر و اندیشه برخوردار باشند و از طریق زندگی عادلانه، به سمت تعالی روحی و معنوی حرکت کنند.

ایشان، عدالت را مقوله ای بسیار مهم خواندند و خاطرنشان کردند: اسلام در هیچ اوضاع و شرایطی از تحقق عدالت نمی گذرد و مسوولان کشور نیز باید در " قانون، امور قضایی، تقسیم منابع کشور، برخورداریهای فردی و اجتماعی و دیگر امور، عدالت را همواره دنبال کنند تا ملت عزیز ایران به "زندگی شایسته و توام با پیشرفت علمی و عملی " و" توسعه و رفاه توام با عدالت و معنویت"، دست یابند.

رهبر معظم انقلاب، طرح شعار عدالت را مهمترین علت جذابیت و زیبایی نظام اسلامی در ذهن ملتهای مسلمان و آزادیخواهان جهان برشمردند و افزودند: نباید صرفا به تکرار این شعار جذاب دلخوش کرد بلکه همه مسوولان کشور باید در عمل، عدالت را برای مردم ایران و ملتهای مشتاق نظام اسلامی، معنا کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای ، اعتقاد عمیق به عدالت و تلاش بیوقفه برای پر کردن شکاف بین فقیر و غنی را شرط بدست گرفتن مسولیتهای اساسی کشور دانستند و با اشاره به اهمیت حضور فعالانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزودند:برگزیده شدن صالح ترین و شایسته ترین فرد در این انتخابات ، زمینه تشکیل دولتی قوی و متکی به آرای ملت را فراهم می آورد تا گرههای موجود باز شود و با تلاش مضاعف مسولان روند "توسعه و پیشرفت توام با عدالت" شتاب گیرد و ایران بزرگ همچنانکه در سند چشم انداز 20 ساله پیش بینی شده، در مسیر دستیابی به رتبه اول منطقه حرکت کند.

ایشان، پرچم برافراشته شده عدالت در نظام اسلامی را علت اصلی دشمنی مستکبران با ملت ایران خواندند و افزودند: قدرتمندان ظالم جهان با "زور و زر و تزویر" در صددند بر دین و دنیا و فرهنگ ملت ایران تسلط یابند اما ملت بیدار ایران با وحدت کلمه و همبستگی ملی ، روز به روز نیرومندتر می شود و زیر بار چنین زورگویی ها و قلدرمابی ها نمی رود.

حضرت آیت الله خامنه ای، در بخش دیگری از سخنانشان از ابراز محبت صمیمانه مردم رفسنجان تشکر کردند و افزودند: مردم هوشیار و آگاه رفسنجان از دیر باز در صراط مستقیم الهی بوده اند و نام و یاد نیک این شهر و شخصیتهای برجسته و ممتاز آن، در کشور شناخته شده است. ایشان همچنین تلاش برای حل مشکلات مردم استان کرمان از جمله رفسنجان را وظیفه مسوولان کشوری و استانی خواندند.

در آغاز این دیدار، حجة الاسلام و المسلمین هاشمیان امام جمعه رفسنجان ضمن بیان گزارشی از مشکلات مردم این شهر از جمله سرمازدگی محصولات کشاورزی و کم آبی اعلام کرد رفسنجانی ها با تقدیم 940 شهید، 2700 جانباز و 183 آزاده همچون همیشه آماده فداکاری در راه اسلام و انقلابند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز همچنین از مجتمع مس سرچشمه در حدود 50 کیلومتری رفسنجان بازدید کردند در بخش اول این بازدید مسوولان و مدیران مجتمع از فعالیتهای مس سرچشمه گزارش دادند.

 حضرت آیة الله خامنه ای همچنین با حضور بر سرمزار شهیدان پرافتخار رفسنجان، برای علو درجات آنان، فاتحه قرائت کردند.


برنامه های سفر 9 روزه مقام معظم رهبری به كرمان اعلام شد
كرمان در دریای بیكران شور و شادی غرق شد
گزارش تصویری از ورود مقام معظم رهبری به شهر کرمان
دیدار علما‏، فضلا و طلاب استان كرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار جمع کثیری از مردم استان کرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای این شهر
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمان
گزارش تصویری از زیارت قبور شهدای کرمان توسط رهبر فرزانه انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع فرهنگیان استان کرمان
دیدار مسوولان شهر بم با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار رهبر معظم انقلاب از بم و حضور ایشان در گلزار شهیدان و مزار جان باختگان زلزله این شهر
گزارش تصویری از بازدید مقام معظم رهبری از شهر بم
بازدید رهبر معظم انقلاب از برخی قسمتهای زلزله زده شهرستان زرند
گزارش تصویری دیدار جمع کثیری از مردم پرشور زرند با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار جمع کثیری از مردم پرشور زرند با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزشگاه 22 بهمن این شهر
گزارش تصویری از دیدار نخبگان و برگزیدگان استان كرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضور فرمانده معظم كل قوا درمراسم مشترك یگانهای نظامی كرمان
دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم جیرفت
گزارش تصویری از دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم جیرفت
گزارش تصويري از دیدار مردم رفسنجان با رهبر معظم انقلاب اسلامي
رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع هزاران نفر از كاركنان مجتمع مس سرچشمه
گزارش تصويري از بازديد مقام معظم رهبري از مجتمع مس سرچشمه

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo