شهید آوینی
 
دیدار جمع کثیری از مردم پرشور زرند با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزشگاه 22 بهمن این شهر

رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم مردم پرشور زرند که در ورزشگاه 22 بهمن چشم انتظار ایشان بودند تاکید کردند: ملت ایران از سختی ها و دشواریها نردبانی برای پیشرفت و ترقی می سازد و راه آبادانی دنیا و آخرت خود را با عزم راسخ ادامه می دهد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تشکر از محبت مردم مؤمن، فداکار، با فرهنگ و با صفای زرند یاد قربانیان زلزله سال گذشته منطقه زرند و راور را گرامی داشتند و خاطرنشان کردند: مصایب و بلایای طبیعی کوچکتر از آن است که در عزم راسخ شما مردم برای پیشرفت مادی و معنوی خللی ایجاد کند.

ایشان اهتمام به کار مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنان را مهمترین دغدغه نظام اسلامی برشمردند و با توصیه به مسؤولان مبنی بر سرعت در تصمیم گیری و عمل افزودند: اتخاذ تصمیمات برای حل مشکلات مردم کافی نیست بلکه باید این تصمیمات را با پیگیری و جدیت، کاملا عملی ساخت تا مردم شیرینی برنامه ها و تلاشهای مسؤولان را احساس کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تامین خسارات و بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله زرند افزودند: چه دولت فعلی و چه مسؤولان دولت بعدی باید این کار را با جدیت دنبال کنند و رهبری نیز مراقبت خواهد کرد تا قولها و برنامه هایی که در این زمینه اعلام می شود تحقق یابد.

ایشان ضمن توصیه به مردم برای تبدیل حوادث تلخ زندگی به وسیله ای برای افزایش معنویت و رشد و تکامل افزودند: البته به موازات صبر و استقامت در برابر حوادث تلخ، باید حقوق خود را نیز پیگیری و مطالبه کرد.

ایشان بار دیگر مقاوم سازی را مهم ترین درس زلزله بم برای مسؤولان و مردم خواندند و افزودند: کشور ما زلزله خیز است بنابراین هم مسؤولان هم مردم و هم انبوه سازان باید مقاوم سازی را بسیار جدی بگیرند.

حضرت آیت الله خامنه ای، ترس دنیای استکبار از پیشرفت ملت ایران را نتیجه استقامت و برخورد صحیح ملت و نظام در برابر تنگناها و تهدیدات دشمن دانستند و افزودند: امروز هم که دشمنان ملت با بلندگوهای تبلیغاتی خود به تهدید جمهوری اسلامی ایران مشغولند، ملت ایران در پرتو اعتماد به نفس، آگاهی، عزم راسخ، تقویت ایمان قلبی، همبستگی ملی و مشارکت عمومی راه پرافتخار پیشرفت علمی و مادی و معنوی را ادامه خواهد داد.

در این مراسم قبل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی حجة الاسلام بابایی امام جمعه زرند ضمن خیر مقدم به ایشان، رسیدگی سریعتر دستگاههای ذیربط را به زلزله زدگان اسفند 83 زرند و مناطق اطراف خواستار شد.


برنامه هاي سفر 9 روزه مقام معظم رهبري به كرمان اعلام شد
كرمان در درياي بيكران شور و شادي غرق شد
گزارش تصویری از ورود مقام معظم رهبری به شهر کرمان
دیدار علما‏، فضلا و طلاب استان كرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار جمع کثیری از مردم استان کرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای این شهر
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمان
گزارش تصویری از زیارت قبور شهدای کرمان توسط رهبر فرزانه انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع فرهنگیان استان کرمان
دیدار مسوولان شهر بم با رهبر معظم انقلاب اسلامی
ديدار رهبر معظم انقلاب از بم و حضور ایشان در گلزار شهیدان و مزار جان باختگان زلزله این شهر
گزارش تصويري از بازديد مقام معظم رهبري از شهر بم
بازدید رهبر معظم انقلاب از برخی قسمتهای زلزله زده شهرستان زرند
گزارش تصويري دیدار جمع کثیری از مردم پرشور زرند با رهبر معظم انقلاب اسلامی

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo