شهید آوینی
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمان‏

باید با هوشیاری کامل، در عرصه کارزار سیاسی و فرهنگی حضور داشت و اجازه نداد دشمن با روش های پیچیده استعمار فرانو، در این عرصه ها، رخنه کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار خانواده های معظم شهیدان و جمعی از جانبازان و آزادگان استان کرمان‏، نجات کشور از هجوم «رژیم بعثی عراق و حامیان آمریکایی و اروپایی اش» و حفظ آبروی امام و ملت ایران را، مدیون مجاهدت شهیدان و دیگر رزمندگان خواندند و افزودند: شهیدان و ایثارگران تجلی قدرت پروردگار و دست حمایت خداوند از این ملتند.

حضرت آیت الله خامنه ای شهادت را هدیه ای الهی و پاداش پروردگار درقبال مجاهدت فی سبیل الله برشمردند و خاطرنشان کردند: تنها در سایه مجاهدت است که هویت، آبرو، استقلال و آزادی هر ملت حفظ می شود و ملت ایران به پیشتازی شهیدان سرافراز و دیگر ایثارگران و در پرتو صبر و بردباری خانواده های عزیز آنها، این کار عظیم را انجام داده است.

ایشان جلب نصرت پروردگار را نیازمند مجاهدت، هوشیاری و مراقبت مستمر خواندند و افزودند: نبرد با دشمن همیشه در عرصه نظامی صورت نمی‌ گیرد و امروز باید با هوشیاری کامل، در عرصه کارزار سیاسی و فرهنگی حضور داشت و اجازه نداد دشمن با روش های پیچیده استعمار فرانو، در این عرصه ها، رخنه ایجاد کند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به حدود 25 هزار شهید، جانباز و آزاده کرمانی از ایثار و فداکاری مردم و رزمندگان این استان به ویژه لشکر افتخار آفرین 41 ثارالله تجلیل کردند و افزودند: برخی روستاها و مناطق استان کرمان از لحاظ تعداد شهیدانی که تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند سرآمد همه مناطق ایران هستند که این مسئله باعث افتخار بیشتر مردم این استان است.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: ملت خود را مرهون شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های محترم آنان می‌داند و عطر و نور شهادت و خاطرات حماسه های شهیدان همواره در این سرزمین زنده و جاری خواهد بود.

در ابتدای این دیدار آقای دهقان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: مردم استان کرمان با تقدیم 6900 شهید ، 1300 آزاده و بیش از 17 هزار جانباز – نقش موثری در دفاع مقدس ایفا کردند سپس حجه الاسلام انصاری پدر اولین شهید استان کرمان در روند انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب خیرمقدم گفت.

سحر خسروی فرزند یکی از شهیدان پرافتخار استان نیز قطعه ای پراحساس در وصف شهیدان بیان کرد.


برنامه هاي سفر 9 روزه مقام معظم رهبري به كرمان اعلام شد
كرمان در درياي بيكران شور و شادي غرق شد
گزارش تصویری از ورود مقام معظم رهبری به شهر کرمان
دیدار علما‏، فضلا و طلاب استان كرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار جمع کثیری از مردم استان کرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای این شهر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع فرهنگیان استان کرمان
گزارش تصویری از زیارت قبور شهدای کرمان توسط رهبر فرزانه انقلاب

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo