شهید آوینی
 
155 هزار دانشگاهی در جشنواره نهج البلاغه شرکت کردند

سومين جشنواره دو سالانه نهج البلاغه دانشگاهيان سراسر کشور با شرکت بيش از 155 هزار دانشجو و استاد دانشگاه، 22 ارديبهشت ماه با معرفی برگزيدگان رشته های مختلف به کار خود پايان می دهد.

110 هزار و 130 دانشجو در بخش مسابقات دو مرحله ای ترجمه و مفاهيم، حفظ و کتابخوانی و بيش از 45 هزار دانشجو و استاد در بخش مسابقات تک مرحله ای شامل آثار هنری، تجسمی، ادبی و مقاله سومين جشنواره دو سالانه نهج البلاغه دانشگاهيان سراسر کشور شرکت کردند.

بنابر اين گزارش بيشترين شرکت کننده در بخش کتابخوانی با 62 هزار و 640 نفر و بيشترين دانشجوی شرکت کننده به ترتيب از استانهای تهران، اصفهان، خراسان و آذربايجان شرقی می باشند.

همچنين بيش از هزار مقاله و پژوهش و بيش از 900 اثر هنری از سوی اساتيد و اعضای هيات علمی دانشگاه های سراسر کشور به دبيرخانه جشنواره رسيده که از اين تعداد در بخش مقاله و آثار هنری از 120 استاد و در بخش دانشجويی "تک مرحله ای و دو مرحله ای" از 580 دانشجوی برگزيده ، 20 تا 22 ارديبهشت ماه سال جاری در مراسم اختتاميه سومين جشنواره نهج البلاغه دانشگاهيان سراسر کشور تجليل به عمل می آيد.

گفتنی است سومين جشنواره دوسالانه نهج البلاغه به همت نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و با هدف ارتقای سطح بينش دينی دانشگاهيان سراسر کشور و تحقق تئوری اسلامی شدن دانشگاه ها از مهرماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo